زیست بوم آزمون های شناختی گسترش می یابد

به گزارش مجله ابوذریون، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران تفاهم نامه همکاری برای توسعه زیست بوم آزمون های شناختی را امضا کردند.

زیست بوم آزمون های شناختی گسترش می یابد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم نامه با هدف توسعه اکوسیستم آزمون های شناختی به امضای مجید نیلی احمد آبادی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و محمد حاتمی رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران رسید.

مشارکت درکمک به ساز و کار اجرایی زیست بوم آزمون های شناختی در کشور و بومی ­سازی و اعتبارسنجی آزمون های روانشناسی از دیگر اهداف امضای این تفاهم نامه همکاری است.

براساس این یادداشت تفاهم همکاری، طرفین در زمینه تشریک مساعی و استفاده حداکثری از امکانات، ظرفیت ها و فرصت ها برای توسعه و پیشبرد اهداف مشترک توسعه اکوسیستم آزمون های شناختی در کشور، تسهیل در امر فراوری محتوا های استاندارد آموزشی، برگزاری دوره­های آموزشی، کارگاه ها و جلسات پرسش و پاسخ، انجام مطالعات پژوهشی مشترک و انتقال دانش و تجربیات با یکدیگر همکاری می نمایند.

برگزاری دوره های آموزشی، تدوین متون و تأمین اساتید در حوزه علوم شناختی و صدور گواهی نامه انتها دوره ها، ترویج و اطلاع رسانی و مطلع ­سازی نسبت به توسعه سرمایه شناختی درجامعه و نیز مقررات اکو سیستم آزمون های شناختی از دیگر زمینه های این توافق نامه همکاری بیان شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1630

به "زیست بوم آزمون های شناختی گسترش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیست بوم آزمون های شناختی گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید