سامانه هوشمند تشخیص دهنده ترافیک رمز شده راه اندازی می شود

به گزارش مجله ابوذریون، طراحی و پیاده سازی یک نمونه آزمایشگاهی سامانه هوشمند تشخیص دهنده ترافیک رمز شده در دستور کار پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت.

سامانه هوشمند تشخیص دهنده ترافیک رمز شده راه اندازی می شود

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیاده سازی نمونه آزمایشگاهی سامانه هوشمند تشخیص دهنده ترافیک رمز شده را به فراخوان گذاشت.

این پژوهشگاه اعلام نمود که در 10 سال اخیر، با هدف توسعه دانش و فناوری بومی و ارتقا توانمندی دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان داخلی به منظور توسعه سامانه های هوشمند، اقدام به اجرای پروژه های پژوهشی متعدد در زمینه صیانت فرهنگی- اجتماعی با بهره گیری از سامانه های هوشمند کرده است.

اکنون با توجه به تجربیاتی که در حوزه ترافیک رمز در طول اجرای پروژه های پژوهشی بدست آمده و نیز با توجه به اهمیت شناسایی ترافیک رمز در سامانه های هوشمند و لزوم بهره گیری از محصولات تشخیص دهنده ترافیک رمز شده، بنا بر این است که یک نمونه آزمایشگاهی سامانه هوشمند تشخیص دهنده ترافیک رمز شده طراحی، پیاده سازی و سپس ارزیابی شود.

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمامی دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان که در حوزه تشخیص ترافیک رمز شده، فعالیت های منجر به توسعه فناوری بومی و یا تولید محصول بومی انجام داده اند، دعوت کرده تا اطلاعات مربوط به سوابق فعالیت های خود و کلیاتی در خصوص فناوری یا محصول خود را به این پژوهشگاه اعلام کنند.

هدف از این فراخوان، شناسایی شرکت های دانش بنیان و دانشگاه هایی است که توسعه دهنده فناوری بومی یا تولیدکننده محصولات بومی در حوزه تشخیص ترافیک رمز شده است تا از توانمندی و قابلیت های آنها در این حوزه بهره برداری شود.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1574

به "سامانه هوشمند تشخیص دهنده ترافیک رمز شده راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه هوشمند تشخیص دهنده ترافیک رمز شده راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید