سرا های دانشجویی دانشگاه رازی تجهیز و نوسازی شد

به گزارش مجله ابوذریون، معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: نزدیک به 30 میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر، تجهیز و نوسازی خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه هزینه شده است.

سرا های دانشجویی دانشگاه رازی تجهیز و نوسازی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، قاسم عازمی، معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه به وجود 21 خوابگاه یا سرای دانشجویی در دانشگاه رازی اشاره نمود و گفت: باتوجه به فرسودگی بخشی از این سراها، از سال گذشته اعتبارات خوبی برای تعمیر، تجهیز و نوسازی آن ها اختصاص دادیم.

عازمی مبلغ صرف شده برای تعمیر، تجهیز و نوسازی این سرا ها را طی این مدت 29 میلیارد و 900 میلیون ریال گفت و اضافه نمود: نوسازی سیستم گرمایش و سرمایش، ساخت اتاق گیت کنترل تردد، نصب پله فرار، تعویض درب و پنجره سرا ها به دوجداره و... از جمله اقداماتی است که در این سرا ها انجام گرفته است.

معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به احداث و راه اندازی فضا های ورزشی همچون زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی در سرا های دانشجویی دانشگاه طی سالجاری گفت: در حال حاضر سرانه فضای ورزشی روباز در دانشگاه رازی برای هر دانشجو 1.30 متر و سرانه فضای ورزشی سرپوشیده 1.14 متر است که نسبت به چندسال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی همچنین به اسکان 4238 دانشجوی غیربومی در سرا های دانشجویی دانشگاه رازی اشاره نمود و اظهار کرد: در شرایط فعلی تمامی دانشجویان دختر غیربومی روزانه و شبانه و پسران روزانه این دانشگاه را تحت پوشش خوابگاهی قرار داده ایم.

عازمی در ادامه بااشاره به وضعیت تغذیه دانشجویان این دانشگاه، مطرح کرد: روزانه نزدیک به 10 هزار پرس غذا با قیمت مناسب بین دانشجویان این دانشگاه توزیع می گردد که از نظر کیفی نسبت به سایر دانشگاه های کشور وضعیت خوبی داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 521

به "سرا های دانشجویی دانشگاه رازی تجهیز و نوسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرا های دانشجویی دانشگاه رازی تجهیز و نوسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید