سردرد شدید به تنهایی علامت کرونا نیست

به گزارش مجله ابوذریون، عضو کمیته کشوری کرونا گفت: سردرد شدید و حتی سرگیجه به تنهایی از علامت های بیماری کرونا محسوب نمی گردد.

سردرد شدید به تنهایی علامت کرونا نیست

به گزارش خبرنگاران، مسعود مردانی عضو کمیته کشوری کرونا اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان علائم مختلفی در بیماران مبتلا به کووید19 مشاهده شده است. در ابتدا سرفه خشک و تنگی نفس از علامت های شایع این بیماری بود، اما امروزه مسائل گوارشی و تغییر حس چشایی و بویایی هم به علائم کرونا اضافه شده است.

او ادامه داد: در حال حاضر سردرد شدید یکی از علامت های شایع در بروز بیماری کرونا در بین افراد است. اما این عامل به تنهایی نمی تواند مبنای ابتلای افراد به کووید19 محسوب گردد؛ بنابراین اگر افراد تنها دچار سردرد شدید یا سرگیجه شدند نباید نگران شوند و سریعاً جهت انجام تست کرونا و سی تی اسکن به مراکز درمانی مراجعه نمایند.

عضو کمیته کشوری کرونا اعلام کرد: سردرد شدید را تقریباً همه مردم یک بار تجربه نموده اند و این مسئله نگران نماینده ای محسوب نمی گردد. به همین علت نباید مردم سردرد شدید را به تنهایی یکی از علامت های بروز بیماری کووید 19 بدانند.

مردانی یادآوری کرد: در حال حاضر ویروس کرونا ضعیف نشده است و تنها راه پیشگیری از این بیماری شستن مکرر دست ها با آب و صابون و پرهیز از تردد های غیرضروری در اماکن شلوغ است. بعلاوه افراد باید هنگام خروج از خانه حتماً از ماسک استفاده نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1939

به "سردرد شدید به تنهایی علامت کرونا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردرد شدید به تنهایی علامت کرونا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید