سعید رجبی: اگر راحت بالا می آمدم، در فینال می باختم

به گزارش مجله ابوذریون، سعید رجبی بعد از کسب مدال طلا در بازی های آسیایی گفت: وقتی با قرعه سنگین روبرو شدم، خیلی خوشحال شدم.

سعید رجبی: اگر راحت بالا می آمدم، در فینال می باختم

به گزارش خبرنگاران ، سعید رجبی بعد از کسب مدال طلا در بازی های آسیایی گفت: وقتی با قرعه سنگین روبرو شدم، خیلی خوشحال شدم.

او تاکید نمود که از اینکه به سختی به طلا رسیده خوشحال است: اگر راحت بالا می آمدم؛ مطمئننا در فینال به این حریف ازبکستانی می باختم.

تکواندو کار کشورمان که دقایقی قبل مدال طلای بازی های آسیایی را به دست آورد، درباره کسب این مدال گفت: روز خوبی داشتم. هدف من مدال طلای المپیک است و این مدال مقدمه ایست برای موفقیت اصلی ام در توکیو. می خواهم بهترین تکواندو کار سنگین وزن جهان شوم.

رجبی ادامه داد: فشار زیادی روی ما بود. به سختی مبارزه می کردم باید توقعات را برآورده می کردم اما در مبارزه اول دستم آسیب دیده بود و کلی شرایط را برای من سخت کرد. خوشحالم که در مصاف با یکی از بهترین های تکواندوی جهان به برتری رسیدم.

سعید درباره اینکه کارش در فینال به ثانیه های آخر کشیده شد، نیز شرح کوتاهی داد: نحوه مبارزه این رقیب به صورتیست که اگر از ابتدا با او درگیر می شدم ممکن بود مسابقه را از دست می دادم. بنابراین برنامه ام این شد که از ابتدا کمی مدارا کنم.

رجبی بعد از کسب مدالش نیز شرحاتی داد و گفت: مدالم را به تمام مردم ایران تقدیم می کنم.

سعید از حال و هوای خانواده اش نیز گفت: می دانستم مادر و پدرم از من بیشتر استرس داشتند. بنابراین دلم می خواست بعد از مدالم با آنها صحبت کنم. گفتند که چقدر استرس تحمل کردند تا من به این طلا برسم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 17

به "سعید رجبی: اگر راحت بالا می آمدم، در فینال می باختم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید رجبی: اگر راحت بالا می آمدم، در فینال می باختم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید