سندرز گفت طرفدارانش به بایدن رای می دهند

به گزارش مجله ابوذریون، برنی سندرز به رغم هشدار مشاور سابق خود مبنی بر بی میلی حامیان سندرز به حمایت از جو بایدن اظهار کرد، فکر می نماید که حامیانش به جو بایدن رای خواهند داد.

سندرز گفت طرفدارانش به بایدن رای می دهند

جف ویور، مشاور سابق برنی سندرز، سناتور آمریکایی و نامزد سابق دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور در یادداشتی که چندی پیش منتشر شد، اظهار کرد، حامیان سندرز در حال حاضر حامی و مشتاق به رای دادن به جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیستند و نیازی واقعی و ضروری برای یاری به بایدن برای جذب حامیان سندرز وجود دارد.

به گزارش روزنامه گاردین، برنی سندرز در مصاحبه با شبکه خبری ای بی سی اظهار کرد، بایدن در حال شروع جذب حمایت حامیان اوست و فکر می نماید که در نهایت آن ها به جو بایدن رای خواهند داد.

سندرز اضافه کرد: فکر می کنم انتها اکثریت گسترده کسانی که حامی من هستند، متوجه خواهند شد که دونالد ترامپ (رییس جمهور آمریکا) خطرناکترین رییس جمهور تاریخ مدرن آمریکا است. او عادت به دروغگویی دارد و یک نژادپرست است و افکارش مبتنی بر تبعیض جنسیتی هستند.

وی در ادامه گفت: به نظر من جو بایدن باید به طبقه کارگر، جوانان و اقلیت ها بگوید، من متوجه شرایط شما هستم و در حال شروع همین رویه است.

سندرز گفت، پیغام بایدن باید بر بخشش وام های دانشجویی، پوشش بیمه سلامت، دستمزدها، سیاست تغییرات اقلیمی و نژادپرستی در نظام های مهاجرتی و قضایی متمرکز باشد.

نامزد سابق حزب دموکرات در انتخابات 2020 آمریکا گفت: به باور من آنان حمایت حامیان ما را جلب نموده و دستورکاری را ارائه خواهند کرد که جوابگوی نیازهای خانواده های کارگر، جوانان و جوامع اقلیت خواهد بود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1152

به "سندرز گفت طرفدارانش به بایدن رای می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز گفت طرفدارانش به بایدن رای می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید