سیدورف: داستان قدیمی فوتبال برای میلان تکرار شد، بازیکنانم از رمق افتادند

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: سرمربی جدید میلان شکست روسونری برابر اودینزه و حدف آنها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا را ناشی از خستگی مردانش دانست.

سیدورف: داستان قدیمی فوتبال برای میلان تکرار شد، بازیکنانم از رمق افتادند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال میلان شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا در خانه با نتیجه 2 بر یک به اودینزه باخت و از گردونه رقابت ها حذف شد. این اولین شکست و اولین ناکامی بزرگ کلارنس سیدورف، سرمربی هلندی جدید میلان بود که در ابتدای هفته جاری سکان راهنمایی روسونری را به دست گرفت و جانشین ماسیمیلیانو آلگری شد.

سیدورف در خاتمه بازی به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: تمام اعضای تیم کوشش کردند اما آنها خسته شدند و از رمق افتادند و داستان قدیمی فوتبال برای ما تکرار شد. ما از نظر فنی نتوانستیم بازی باثباتی ارائه کنیم اما من در این بازی نکات مثبتی را در تیمم دیدم که مرا نسبت به آینده آن خوشبین کرد. ما باید شرایط مان را بهبود ببخشیم.

سیدورف اضافه کرد: من در چند روز اول آغاز کارم گفتم که می دانم قلب طرفداران مان چگونه به عشق روسونری می تپد. زمانی که شما برای تیم بزرگی مانند میلان بازی می کنید باید بدانید که سطح توقعات از این تیم بالا است اما من به بازیکنانم گفتم تا جایی که برای آنها امکان دارد خونسردی خود را حفظ نمایند. من از آنها سختکوشی برای برگرداندن ورق به سود میلان را می خواهم. من البته این را هم گفتم که یک پیروزی چیزی را عوض نمی نماید.

بازیکن پیشین روسونری در مورد نکات مثبتی که در عملکرد تیمش دیده بود نیز گفت: تیم من همین الان هم نقاط قوت زیادی دارد اما روی سایر بخش ها باید کار کند. من کم کم در حال شناخت بازیکنانم در زمین بازی، رختکن و در تمرینات هستم و اعتقاد دارم که با این بازیکنان می توانیم یک شیوه جدید از فوتبال را ارائه کنیم. در فوتبال شما می توانید قوی ترین خط دفاع جهان را داشته باشید اما اگر تمام اعضای تیم در کارهای دفاعی شرکت ننمایند آن وقت از همین ناحیه ضربه می خورید.

سیدورف با خودداری از اظهارنظر درباره برنامه تیمش برای بازار نقل وانتقالات زمستانی، اعتراف کرد از هرگونه برنامه برای سرمایه گذاری و تقویت تیمش حمایت می نماید. او گفت: فکر می کنم سئوالات درباره نقل وانتقالات تیم را باید از آدریانو گالیانی (نایب رئیس باشگاه میلان) بپرسید. اکنون تمرکزمان روی این موضوع است که به بازیکنان تفهمیم کنیم پروژه ما برای عملی شدن به گذر زمان احتیاج دارد. من اطمینان دارم که میلان هر اقدامی که لازم باشد انجام می دهد تا به تیمی قوی تر تبدیل گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 416

به "سیدورف: داستان قدیمی فوتبال برای میلان تکرار شد، بازیکنانم از رمق افتادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدورف: داستان قدیمی فوتبال برای میلان تکرار شد، بازیکنانم از رمق افتادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید