شاهو عندلیبی داور لیگ جهانی نی شد

به گزارش مجله ابوذریون، تهران (پانا) - براساس اعلام لیگ جهانی موسیقی، شاهو عندلیبی، نوازنده برجسته نی و گروه شهناز به خوانندگی استاد شجریان، داور لیگ نوازندگی نی در لیگ جهانی موسیقی شد.

شاهو عندلیبی داور لیگ جهانی نی شد

لیگ جهانی موسیقی که یک پلتفرم آنلاین در زمینه رقابت موسیقی است که در رشته های تخصصی موسیقی، رقابت آنلاین برگزار می نماید. این رقابت ها آکادمیک هستند و داور لیگ، آثاری را به عنوان تکلیف های رقابتی انتخاب می نماید.

شاهو عندلیبی، داور لیگ نی، در مورد تکلیف های انتخاب شده بیان نمود: ساز نی عمدتا همراه با تکنیک های فردی همراه است که نمی توان آن را در قالب یک نت یا تصنیف مورد سنجش قرار داد. به همین منظور مجموعه ردیف هایی را با معین کردن دستگاه، گام و گوشه های اجباری و اختیاری معین نمودیم تا شرکت کنندگان در این لیگ مورد سنجش قرار بگیرند.

شرکت کنندگان برای ثبت نام در لیگ نی تا 20 مهرماه 1399 فرصت دارند با مراجعه به وبسایت لیگ جهانی موسیقی به آدرس www.musicworldleague.com تکلیف های معین شده در این لیگ شامل ردیف های میرزاعبدالله در دستگاه شور و ماهور، بداهه نوازی در آواز ابوعطا، بداهه نوازی در دستگاه نوا و مجموعه آثار درویش خان می باشد. جایزه معین شده برای این لیگ، پنج میلیون تومان است که به رتبه های اول تا ششم تعلق می گیرد. همچنین طبق روال لیگ های دیگر در لیگ جهانی موسیقی، شرکت در این لیگ رایگان است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1386

به "شاهو عندلیبی داور لیگ جهانی نی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهو عندلیبی داور لیگ جهانی نی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید