آغاز واکسیناسیون سالمندان در برابر بیماری کرونا در تبریز

به گزارش مجله ابوذریون، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رئیس مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگاران گفت: برنامه واکسیناسیون سالمندان یک برنامه کشوری است که آغاز آن در شهر تبریز با حضور معاون محترم بهداشت وزیر و سخنگوی ستاد ملی کرونا آقای دکتر رییسی صورت می پذیرد.

آغاز واکسیناسیون سالمندان در برابر بیماری کرونا در تبریز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رئیس مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگاران گفت: برنامه واکسیناسیون سالمندان یک برنامه کشوری است که شروع آن در شهر تبریز با حضور معاون محترم بهداشت وزیر و سخنگوی ستاد ملی کرونا آقای دکتر رییسی صورت می پذیرد. این برنامه در بیمارستان مردانی آذر به شکل نمادین شروع شده و با توجه به اجرای آن در روز چهاردهم ماه مبارک رمضان، از 14 نفر از سالمندان دعوت کردهایم تا در برابر بیماری کرونا واکسینه شوند.

دکتر عباسعلی درستی اضافه کرد: از فردا طرح واکسیناسیون سالمندان در برابر بیماری کرونا در سراسر استان ادامه پیدا می نماید. به علت اینکه برخی از واکسنها باید در دمای پایین نگهداری گردد، ما این امکان را نداریم که به تمام مراکز واکسن ارسال نماییم تا هر شخصی در محل زندگی خود واکسن تزریق نماید. به همین دلیل در شهر تبریز سه مرکز مستقر کرده ایم و تیم های زیادی را در این مراکز مستقر می کنیم تا تمام سالمندان بالای 80 سال بتوانند با ارائه کارت ملی مراجعه کرده و در اسرع وقت در برابر بیماری کرونا واکسینه شوند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1806

به "آغاز واکسیناسیون سالمندان در برابر بیماری کرونا در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز واکسیناسیون سالمندان در برابر بیماری کرونا در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید