شهنازی: تعطیلی 50 روزه لیگ درست نیست

به گزارش مجله ابوذریون، سرمربی تیم والیبال سایپای تهران گفت: تعطیلی 50 روزه لیگ درست نیست و تیم ما از شرایط ایده آل دور می گردد.

شهنازی: تعطیلی 50 روزه لیگ درست نیست

به گزارش خبرنگاران، ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپای تهران پس از پیروزی شاگردانش مقابل تیم کاله، در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود و معتقد بودیم یکی از بهترین بازی ها خواهد شد. ما بعد از ست اول فاصله را کم نموده و تمرکز خود را از دست ندادیم، اما در مقابل تیم کاله نتوانست از نقطه قوت خود یعنی سرویس استفاده کند که به سود ما شد.

او اضافه کرد: امیر حسینی پاسور تیم ما نشان داد سن و سال هیچ گاه برای نشان دادن توانایی ها مطرح نیست و بسیار خوب بازی کرد. امروز خستگی ما در رفت. در ست اول تمرکز نداشتیم و تا اینکه تیم را جمع و جور کنیم بازی در ست نخست تمام شد. اگر در ست اول به بازی بر نمیگشتیم کار ما تمام بود.

شهنازی درباره تعطیلی لیگ برتر نیز گفت: تیم ما الان در اوج آمادگی است و وقتی 50 روز تمرین نکنیم تیم از شرایط ایده آل دور خواهد شد. این مقدار تعطیلی به هیچ عنوان مفید نیست.

او با انتقاد از عملکرد کمیته انضباطی در خصوص پوریا یلی گفت: در بازی با پیکان یکی از بازیکنان این تیم (پوریا یلی) الفاظ رکیکی به کار برد و من مانده ام که چطور بازیکنی از تیم پیکان چنین الفاظی را به کار گرفته و به کمیته انضباطی دعوت نمی گردد. اکنون هم پس از فشار رسانه ها دعوت شد. آدم های بسیار درستی هم در کمیته انضباطی هستند اما چگونه می گردد که این بازیکن محروم نمیگردد! واقعا باید پنج هفته محروم میشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 688

به "شهنازی: تعطیلی 50 روزه لیگ درست نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: تعطیلی 50 روزه لیگ درست نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید