صدور مجوز 2 اقامتگاه بوم گردی در 2 روستای خدابنده

به گزارش مجله ابوذریون، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از صدور مجوز دو اقامتگاه بوم گردی در دو روستای شهرستان خدابنده خبر داد.

صدور مجوز 2 اقامتگاه بوم گردی در 2 روستای خدابنده

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند روز 13 مرداد 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: مجوز دو اقامتگاه بوم گردی در روستای نعلبندان و پیرمرزبان شهرستان خدابنده از سوی اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان زنجان صادر شد.

ارجمند با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی با تسهیل در صدور پروانه بوم گردی به دنبال رونق و گسترش این نوع گردشگری است، اضافه نمود: شهرستان خدابنده از ظرفیت بالایی دراین زمینه برخودار است که باید از آن بهره برد. میزان اشتغال مستقیم ناشی از اجرای این دو طرح بوم گردی هفت نفر است و همچنین میزان اشتغال غیر مستقیم با تولید و فروش صنایع دستی و غذاهای محلی نیز در این طرح برای این روستاها وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اظهار کرد: این تاسیسات گردشگری با دریافت مجوز، مراحل ساخت و تبدیل را می گذرانند و در سال جاری به بهره برداری خواهند رسید و برای رفاه مسافران و گردشگران در یک بنای قدیمی با فرهنگ و آیین های همان منطقه خدمات رسانی خواهند کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1294

به "صدور مجوز 2 اقامتگاه بوم گردی در 2 روستای خدابنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز 2 اقامتگاه بوم گردی در 2 روستای خدابنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید