ضرورت ایجاد کمیته آنالیز حقوق کارگران، صدور 19 پرونده برخلاف مقررات طی یک ماه

به گزارش مجله ابوذریون، معاون نظارت شورای شهر تهران از صدور 19 پرونده ساختمانی بدون در نظر دریافت مقررات و ضوابط اطلاع داد.

ضرورت ایجاد کمیته آنالیز حقوق کارگران، صدور 19 پرونده برخلاف مقررات طی یک ماه

به گزارش خبرنگاران، افشین حبیب زاده صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به شرایط اقتصادی گفت: در شرایط فعلی معیشت حقوق بگیران به ویژه کارگران که حداقل بگیر هستند با خطر جدی روبرو گردیده است.

وی با بیان اینکه بر همین اساس پیشنهاد می گردد شهرداری تهران کمیته ای را در این باره تشکیل دهد و دستمزدها را در شش ماهه دوم امسال مورد بازنگری قرار دهد، گفت: حداقل بگیران به ویژه کارگران مبلغ بسیار کمی را دریافت می نمایند که با توجه به شرایط اقتصادی معیشت آنها با خطر جدی روبرو گردیده است.

حبیب زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در یک بازه یک ماهه 19 مورد از پروانه های صادره طبق ضوابط باغات را مورد بازنگری قرار دادیم، گفت: از تعداد 29 پرونده صادره تنها 9 مورد مطابق ضوابط و مقررات بوده و 19 پرونده نیز در تعداد طبقات، سطح اشغال و ... با ضوابط و مقررات مغایر بودند که تذکری به شهردار تهران می دهم تا مستندات و گزارش مربوطه را جهت آنالیز به شورای شهر ارائه کند. البته نامه ای را 10 مرداد ماه به معاون شهرسازی داده بودیم که در این رابطه شرح دهد که تا کنون پاسخی دریافت نگردیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 20

به "ضرورت ایجاد کمیته آنالیز حقوق کارگران، صدور 19 پرونده برخلاف مقررات طی یک ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت ایجاد کمیته آنالیز حقوق کارگران، صدور 19 پرونده برخلاف مقررات طی یک ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید