علیپور: انتظار داشتیم قول های مسئولان باشگاه عملی گردد، تراکتوری ها بازی را به جنجال کشیدند

به گزارش مجله ابوذریون، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظار داشتیم مسئولان باشگاه به وعده خود عمل نمایند و بخشی از قرارداد بازیکنان را پیش از شروع نیم فصل دوم پرداخت نمایند.

علیپور: انتظار داشتیم قول های مسئولان باشگاه عملی گردد، تراکتوری ها بازی را به جنجال کشیدند

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت های خلاقانه از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی علیپور درباره پیروزی 2 بر صفر تیم پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: طرفداران خیلی خوب از تیم حمایت کردند. بعد از نقل واتقالاتی که در نیم فصل داشتیم توانستیم خوب بازی کنیم و سه امتیاز را به طرفداران هدیه بدهیم.

وی در خصوص ناراحتی بازیکنان پرسپولیس از عدم دریافت مطالبات شان توضیح داد: بله، تمام بازیکنان انتظار داشتیم قول هایی که از سوی مسئولان به ما داده شده بود قبل از آغاز بازی با تراکتور عملی گردد و 50 درصد از قراردادشان را دریافت نمایند. بچه ها گله داشتند، چون باید هر کدام زندگی شان را بچرخانند. به هرحال امیدواریم زودتر این اتفاق بیفتد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره قضاوت اکبریان در این بازی نیز گفت: من خودم با خانزاده حرف زدم، او بی جهت خودش را زمین انداخت و داور به من کارت داد. تراکتوری ها یک مقدار بازی را با پرخاشگری آغاز کردند و همین باعث شد خودشان بازی را به جنجال بکشند. به نظرم داوری هم خوب بود و مهمتر از همه این بود که ما سه امتیاز را به دست آوردیم.

علیپور در خصوص جذب اوساگونا نیز یادآور شد: او بازیکن خوبی است و ما در تمرین خیلی با هم صحبت می کنیم. اوساگونا تازه به تیم اضافه شده است و بیشتر با صحبت کردن می توانیم به این هماهنگی برسیم و با یاری بچه ها امتیازات را جمع کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 830

به "علیپور: انتظار داشتیم قول های مسئولان باشگاه عملی گردد، تراکتوری ها بازی را به جنجال کشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور: انتظار داشتیم قول های مسئولان باشگاه عملی گردد، تراکتوری ها بازی را به جنجال کشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید