عمران خان: تمدید مدت خدمت فرمانده ارتش شکست دشمنان کشور است

به گزارش مجله ابوذریون، نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز خرسندی از رای دادگاه مبنی بر تمدید 6 ماهه مدت خدمت فرمانده ستاد ارتش پاکستان بیان کرد: این رای باعث ناامید شدن دشمنان کشور شد.

عمران خان: تمدید مدت خدمت فرمانده ارتش شکست دشمنان کشور است

به گزارش دفتر منطقهای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، عمران خان نخست وزیر پاکستان اظهار داشت: تمدید مدت خدمت ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در اصل پیروزی دموکراسی و نظر مجلس در کشور است.

وی توضیح داد: دادگاه عالی پاکستان با این رای شجاعانه دشمنان را نا امید کرد و باعث شکست افرادی شد که قصد داشتند اختلاف بین دولت و دستگاه قضایی را ببینند.

عمران خان گفت: پاکستان شرایط حساسی را سپری میکند و از نظر ما تغییر فرمانده ستاد ارتش در این موقعیت اقدامی نیست به سود کشور باشد.

نخست وزیر پاکستان اضافه کرد: ما تمام کوشش خود برای تمدید مدت خدمت ژنرال باجوا را انجام دادیم و حتی وزیر قانون پاکستان برای نیل به این هدف مهم از سمت خود استعفا داده و وکالت این پرونده را پذیرفت.

لازم به ذکر است طبق قانون اساسی پاکستان فرمانده ستاد ارتش این کشور در سال های پایانی خدمت خود به این پست مهم دست پیدا می نماید و نهایتا پس از 3 سال خدمت بازنشسته شده و فرد دیگری جایگزین او خواهد شد.

باتوجه به اتمام مدت خدمت قمر جاوید باجوا دولت کوشش کرد تا مدت خدمت وی را تمدید نموده و مانع بازنشسته شدن او و انتخاب فردی دیگر به عنوان فرمانده ارتش گردد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 683

به "عمران خان: تمدید مدت خدمت فرمانده ارتش شکست دشمنان کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان: تمدید مدت خدمت فرمانده ارتش شکست دشمنان کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید