فدراسیون جهانی والیبال: ایران به دنبال جبران نتایج سال قبل است، چینی ها به اردوی نظامی می روند

به گزارش مجله ابوذریون، سایت فدراسیون دنیای والیبال نوشت: بازیکنان تیم ملی والیبال ایران به شدت در تلاشند تا نتایجی بهتر از سال گذشته و عنوانی بهتر از دهمی لیگ ملت ها و سیزدهمی مسابقات قهرمانی دنیا کسب نمایند.

فدراسیون جهانی والیبال: ایران به دنبال جبران نتایج سال قبل است، چینی ها به اردوی نظامی می روند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دنیای والیبال، لیگ ملت های سال 2019 با دیدار تیم های ایران و ایتالیا در گروه یک (چین) شروع خواهد شد. این بازی روز آدینه 10 خرداد 1398 در سالن جیانگمن اسپورت سنتر انجام می گردد.

در این گروه، تیم های ایران، ایتالیا، آلمان و چین برای کسب نخستین امتیازات کوشش می نمایند تا شاید جایی در مرحله فینال (شیکاگو) برای خود دست و پا نمایند. جالب اینکه در لیگ ملت های سال 2018 تیم های ایتالیا، آلمان و ایران به ترتیب، هشتم، نهم و دهم شدند.

تیم ملی ایتالیا در لیگ ملت های 2019 از نسل جدید بازیکنان خود استفاده خواهد نمود که راهنمایی آنها در زمین بر عهده پاسور 22 ساله و البته همه کاره این تیم یعنی سیمونه جانِلی است.

تیم ملی آلمان نیز با راهنمایی سرمربی سرشناس ایتالیایی خود، آندره آ جیانی نه تنها برای حضور در لیگ ملت ها بلکه برای رسیدن به مرحله فینال در آمریکا آماده می شوند. جیانی معتقد است که تیمش در سال گذشته به فینال بسیار نزدیک بوده و سال جاری با یک درجه پیشرفت باید به جمع 6 تیم برتر برسد.

تمرینات تیم ملی ایران نیز در تهران در حال پیگیری است. آنها به شدت در کوششند تا نتایجی بهتر از سال گذشته و عنوانی بهتر از دهمی لیگ ملت ها و سیزدهمی مسابقات قهرمانی دنیا کسب نمایند. بازیکنان با تجربه تیم ایران مثل سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی و فرهاد قائمی در کنار بازیکنان جوان تیم در اردو حضور دارند و زیر نظر سرمربی مونته نگرویی، ایگور کولاکوویچ تمرینات را پشت سر می گذارند. کولاکوویچ می گوید: شرایط فیزیکی بازیکنان از سال گذشته بهتر است. لیگ ملت ها بسیار جذاب و در عین حال سخت است ولی ما تمام کوشش خود را خواهیم کرد.

تیم ملی چین با توجه به نتایجی که در سال گذشته، ضعیف ترین تیم گروه است. آنها در لیگ سال گذشته با 12 شکست و تنها 3 پیروزی، صندلی یکی مانده به آخر را کسب کردند، البته یکی از 3 پیروزی این تیم مقابل فرانسه به دست آمد. تمرینات شاگردان رائول لوزانو از اواسط بهمن ماه سال گذشته شروع شده و آنها برای انسجام بیشتر و نظم تیمی، اردوی 7 روزه نظامی را نیز پشت سر گذاشتند.

از سفر با تور چین حتما لذت خواهی برد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 196

به "فدراسیون جهانی والیبال: ایران به دنبال جبران نتایج سال قبل است، چینی ها به اردوی نظامی می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون جهانی والیبال: ایران به دنبال جبران نتایج سال قبل است، چینی ها به اردوی نظامی می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید