لیگ برتر انگلیس، لسترسیتی شکست خانگی مقابل تاتنهام را با پیروزی عوض کرد

به گزارش مجله ابوذریون، روباه ها در دیداری خانگی از هفته ششم لیگ برتر انگلیس مقابل حریف لندنی شان تاتنهام به پیروزی دست پیدا کردند.

لیگ برتر انگلیس، لسترسیتی شکست خانگی مقابل تاتنهام را با پیروزی عوض کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، در شروع هفته ششم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) یک بازی میان تیم های لسترسیتی و تاتنهام برگزار گردید که این دیدار را لسترسیتی با نتیجه 2 بر یک به سود خود به خاتمه رساند.

در این بازی لسترسیتی در دقیقه 16 توسط آیوسه پرس گلی زد که توسط VAR رد شد. 7 دقیقه بعد هری کین به شیوه ای جالب و با ضربه زدن به توپ در حالی که روی زمین افتاده بود، گل اول را برای تاتنهام زد. هم تیمی او سرژ اوریه در دقیقه 64 می توانست اختلاف را به دو گل افزایش دهد اما این بار VAR به ضرر این تیم قضاوت کرد و گلی که او به ثمر رساند را مردود اعلام نمود.

در دقیقه 70 ریکاردو پریرا کار را برای لسترسیتی به تساوی کشاند و 5 دقیقه به خاتمه بازی هم جیمز مادیسون دومین گل روباه ها را هم به ثمر رساند و 3 امتیاز این بازی را برای آنها به ارمغان آورد.

با نتیجه ای که رقم خورد، لسترسیتی 11 امتیاز شد و در رده دوم نهاده شد. تاتنهام هم در حالی که با بردن بازی می توانست تیم دوم گردد، با 8 امتیاز قبلی اش در رده پنجم باقی ماند.

امروز سه بازی همزمان دیگر از ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار می گردد که در مهترین شان منچسترسیتی میزبان واتفورد خواهد بود. در دو بازی دیگر اورتون از شفیلد یونایتد پذیرایی می نماید و برنلی در خانه برابر نوریچ قرار می گیرد. همچنین از ساعت 21 نیز نیوکاسل در استادیوم سنت جیمزپارک میزبان یاران علیرضا جهانبخش در تیم برایتون خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 402

به "لیگ برتر انگلیس، لسترسیتی شکست خانگی مقابل تاتنهام را با پیروزی عوض کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، لسترسیتی شکست خانگی مقابل تاتنهام را با پیروزی عوض کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید