مانژوکیچ و امره جان در لیست خرید لحظه آخری بایرن مونیخ

به گزارش مجله ابوذریون، باشگاه بایرن مونیخ سعی دارد تا در آخرین لحظات نقل وانتقالات تابستانی دو بازیکن از یوونتوس به خدمت بگیرد.

مانژوکیچ و امره جان در لیست خرید لحظه آخری بایرن مونیخ

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس ادعای نشریه میرر انگلیس، باشگاه بایرن مونیخ امیدوار است بتواند در فرصت کوتاه باقیمانده نقل وانتقالات تابستانی ماریو مانژوکیچ و امره جان را از یوونتوس به خدمت بگیرد. بایرنی ها در حالی در کوشش برای جذب این دو بازیکن بانوی پیر هستند که پنجره تابستانی نقل وانتقالات فردا شب (دوشنبه) بسته می گردد.

مانژوکیچ 33 ساله با بازگشت گونسالو ایگواین آرژانتینی به یوونتوس جایگاهش را در ترکیب اصلی این تیم از دست داده، این در حالی است که امره جان آلمانی هم وضعیت مشابهی دارد و با اضافه شدن آرون رمزی و آدرین رابیو کار خیلی سختی برای قرار دریافت در ترکیب 11 نفره راه راه پوشان تورین دارد. با این شرایط به نظر می رسد که باشگاه یوونتوس با جدایی این دو بازیکن مخالفتی نداشته باشد.

مانژوکیچ کروات که قراردادش با یوونتوس تا سال 2021 اعتبار دارد، فصل گذشته در رقابت های سری A ایتالیا 25 بازی برای یووه انجام داد و ضمن به ثمر رساندن 9 گل، 7 پاس گل هم داد.

امره جان 25 ساله هم که تا سال 2022 با بانوی پیر قرارداد دارد، فصل گذشته در 29 بازی سری A به میدان رفت و آمار 4 گل زده و یک پاس گل از خود برجای گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 387

به "مانژوکیچ و امره جان در لیست خرید لحظه آخری بایرن مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانژوکیچ و امره جان در لیست خرید لحظه آخری بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید