محافظه کاران انگلیس در اندیشه تشدید قوانین علیه برگزاری اعتصاب های کارگری

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: محافظه کاران انگلیسی اعلام کردند با تصویب قوانین جدید روسای اتحادیه های کارگری دیگر نمی توانند اقدام به برپایی اعتصاب بدون حمایت حداقل 50 درصد نیروی کار عضو این اتحادیه ها کنند.

محافظه کاران انگلیس در اندیشه تشدید قوانین علیه برگزاری اعتصاب های کارگری

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تلگراف، دولت محافظه کار انگلیس در نظر دارد با تصویب قوانین جدید اختیارات روسای اتحادیه های کارگری برای برپایی اعتصاب را کاهش دهند. بر اساس قوانین جدید برپایی هر اعتصابی در انگلیس احتیاج به رای گیری بین اعضای اتحادیه های کارگری 3 ماه زودتر از زمان برپایی آن اعتصاب دارد و رهبران اتحادیه های کارگری دیگر قادر به برپایی اعتصاب بدون حمایت کارگران نخواهند بود.

بر اساس این گزارش وزرای دولت محافظه کار انگلیس اعلام کردند: در صورت برگزاری رای گیری در اتحادیه های کارگری برای برپایی اعتصاب نیز بیش از 50 درصد کارگران باید از این مساله حمایت نموده و رای مثبت بدهند.

این قانون موجب خواهد شد تا قدرت و اختیارات اتحادیه های کارگری برای برپایی تعداد نامحدودی اعتصاب از بین برود. دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس هفته گذشته اعتصاب برپا شده توسط اتحادیه کارگری ان یو تی را به شدت محکوم نموده است. این اعتصاب بر مبنای رای گیری سال 2012 میلادی که تنها 25 درصد اعضای این اتحادیه به آن رای مثبت داده بودند برپا شده است.

کامرون در این باره تاکید نمود: این مساله چطور می تواند درست باشد که آموزش بچه ها ما به علت این نوع رفتار اتحادیه های کارگری و تجاری متضرر گردد؟ اکنون وقت آن رسیده که نوع رفتار و فعالیت اتحادیه های کارگری در مانیفست محافظه کاران قانونمند گردد.

مت هانکوک وزیر بازرگانی انگلیس تاکید نمود: دولت آینده محافظه کار انگلیس قانون را تغییر خواهد داد و روسای اتحادیه های کارگری دیگر نمی توانند بدون حمایت اعضای خود اقدام به برپایی اعتصاب نمایند.

بر اساس قوانین جدید دولت انگلیس هرگونه تجمع غیر قانونی و اعتصاب غیر قانونی کارگران نیز یک جرم تلقی خواهد شد.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 582

به "محافظه کاران انگلیس در اندیشه تشدید قوانین علیه برگزاری اعتصاب های کارگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محافظه کاران انگلیس در اندیشه تشدید قوانین علیه برگزاری اعتصاب های کارگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید