محققان مازندرانی دستگاه بی خطرساز زباله های بیمارستانی را طراحی کردند خبرنگاران

به گزارش مجله ابوذریون، مدیرعامل شرکت دانش بنیان خزر الکتریک گفت: دستگاه بی خطر ساز زباله های بیمارستانی و وکیوم اولیه همراه با سیستم مانیتورینگ HMI توسط محققان این شرکت دانش بنیان فراوری شده است.

محققان مازندرانی دستگاه بی خطرساز زباله های بیمارستانی را طراحی کردند خبرنگاران

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مجتبی نوایی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان خزر الکتریک مستقر در پارک علم و فناوری مازندران در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: دستگاه بی خطر ساز مدل پست شریدر با استریلایزر افقی استوانه ای از جنس استنلس استیل 304 با استفاده از بخار مرکزی بیمارستان، مجهز به سیستم پری وکیوم، مجهز به شیر های اتوماتیک بابت تزریق و تخلیه بخار، تخلیه آب و وکیوم اولیه همراه با سیستم مانیتورینگ HMI توسط محققان این شرکت دانش بنیان فراوری شده است.

نوایی اظهار کرد: از دستگاه بی خطر ساز ضایعات بیمارستانی جهت بی خطر سازی انواع زباله های عفونی شامل خون و ضایعات پاتولوژیک شامل ضایعات حاصل از زخمها، بافت ها و اندام های خارج شده ازبیماران، باند و پنبه آلوده به ترشحات زخم و چرک حاصل از زخم ها، سرنگ های آلوده، تیغ و سایر ابزار های تیز آلوده، سفتی باکس، ظروف پلاستیکی یکبار مصرف آلوده به مواد بیولوژیک، شیمیایی و رادیواکتیو استفاده می گردد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان خزر الکتریک در انتها گفت: با توجه به قیمت پایین و ظرفیت بالا دستگاه بی خطر ساز زباله های عفونی بیمارستانی که در مقایسه با دستگاه های خارجی فراوری گشت، از خروج ارز از کشور جلوگیری شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1674

به "محققان مازندرانی دستگاه بی خطرساز زباله های بیمارستانی را طراحی کردند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محققان مازندرانی دستگاه بی خطرساز زباله های بیمارستانی را طراحی کردند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید