مذاکرات استقلال در دیدار پنهانی و شبانه ، مظاهری توافق کرد، واسعی در آستانه آبی پوش شدن

به گزارش مجله ابوذریون، مدیریت باشگاه استقلال گویا بیشتر جلسه های خود با گزینه های مد نظر را در خارج از ساختمان باشگاه برگزار می نماید.

مذاکرات استقلال در دیدار پنهانی و شبانه ، مظاهری توافق کرد، واسعی در آستانه آبی پوش شدن

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مدیران باشگاه استقلال برای جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان فعلی در حالی دست به کار شدند که بیشتر این جلسه ها گویا در جایی خارج از دفتر باشگاه و تا پاسی از شب ادامه دارند.

مسئولان استقلال باید قرارداد های بازیکنانی همچون علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر و روزبه چشمی را تمدید می کردند که البته از میان نفرات، تا امروز خبر جدایی کریمی و اسماعیلی از استقلال شنیده شده است.

وریا غفوری از جمله بازیکنانی است که بابت دریافت طلب فصل گذشته خود با مدیران جلسه داشته تا با حل این موضوع در تمرینات تیمش شرکت کند.

سعید واسعی، رشید مظاهری، علیرضا حقیقی، مرادمند، بابک مرادی، احمد موسوی، امیر حسین کریمی و حبیب فر عباسی در حالی مذاکره نموده اند که بسیاری از این نفرات از جمله مظاهری، مرادی و دیگر نفرات با استقلال به توافق رسیده اند.

از طرفی باشگاه استقلال باید تکلیف شرایط بازیکنانی همچون محسن کریمی و مرتضی تبریزی را برای فصل بعد تعیین کند و در صورت تمدید نشدن قرارداد بازیکنانی همچون علی کریمی به فکر جانشین آن ها باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1349

به "مذاکرات استقلال در دیدار پنهانی و شبانه ، مظاهری توافق کرد، واسعی در آستانه آبی پوش شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات استقلال در دیدار پنهانی و شبانه ، مظاهری توافق کرد، واسعی در آستانه آبی پوش شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید