مقاله: بهترین روستاهای شمال برای زندگی بعد از بازنشستگی

به گزارش مجله ابوذریون، روستاهای اطراف آستارا امکانات اولیه رفاهی مانند آب، برق و گاز را دارند. پس می توانند گزینه ای در میان بهترین روستاهای شمال ایران برای زندگی باشند. روستای گردنه حیران به همراه روستای ونه بین، حاجی امیر بالا و حاجی امیر پایین در یک منطقه مناسبند. این روستا تنها نیم ساعت تا شهر آستارا رانندگی دارد و یکی از مکان های توریستی آستاراست. تله کابین حیران به نام گردنه این منطقه نامگذاری شده و از جاذبه های بی نظیر اینجاست. یکی از خوبی های این روستاها، امکان اشتغال در زمینه های گردشگری است. جمعیت گردشگران بسیار این منطقه به رونق روستا و ساکنین آن ها کمک می کند. نزدیکی به جاذبه های زیر در این منطقه موقعیت های خوبی برای زندگی افراد خلاق ایجاد نموده است:

مقاله: بهترین روستاهای شمال برای زندگی بعد از بازنشستگی

کسانی که از روستاهای گردشگری استان گیلان فراری هستند، روستاهای اطراف چنین روستاهایی را انتخاب کنند. روستاهایی مانند هماسر، شیلان، مریان و دیگر روستاها مکان هایی بکر برای زندگی هستند. برای آشنایی با جاذبه های طوالش، پیشنهاد می دهیم مقاله جاذبه های تالش گیلان را بخوانید.

اگر به ناحیه غربی شهرستان نمین بروید، پس از گذشتن از روستاهای میانی سولا، آرپا تپه و ننه کران به کله سر می رسید. روستایی با جنگل ها و طبیعتی بکر که مردمانی مهربان دارد. این روستا تا جاده اصلی رشت آستارا کمتر از 3 کیلومتر فاصله دارد. بنابراین حتی با 40 دقیقه پیاده روی به جاده اصلی می رسید. یکی از شرایط خوب این روستا، نزدیکی به شهر اسالم است. انگاری برای خرید در فروشگاه، درون جنگل های گیلان 8 دقیقه رانندگی کنید تا به اسالم برسید.

در این مقاله مجله گردشگری خبرنگاران مناسبترین و بهترین روستاهای شمال که برای زندگی عالی هستند، را معرفی می کنیم.

منبع مقاله: بهترین روستاهای شمال برای زندگی بعد از بازنشستگی

انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1985

به "مقاله: بهترین روستاهای شمال برای زندگی بعد از بازنشستگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین روستاهای شمال برای زندگی بعد از بازنشستگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید