موج بعدی کرونا از کجا آغاز می گردد؟

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، معاون وزیر بهداشت امروز درباره موج بعدی کرونا گفت: بر اساس فرایند اپیدمیولوژیک بیماری کووید 19 پیش بینی شده که خیز چهارم سراسری بیماری کرونا اتفاق بیفتد و در این زمینه هشدار جدی داده شده است.

موج بعدی کرونا از کجا آغاز می گردد؟

علی رضا رییسی ادامه داد: پیش بینی می گردد که در روزهای آینده، شهرستان های شبستر و میانه در آذربایجان شرقی، نجف آباد در اصفهان، ساوجبلاغ، فردیس و نظرآباد در البرز، دشتستان در بوشهر، شهریار در تهران، بروجن در چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه در استان کرمانشاه، دلفان و سلسله در استان لرستان، ساوه و اراک در استان مرکزی به زودی در شرایط نارنجی کرونا قرار می گیرند. همچنین پیش بینی شده که آبدانان در استان ایلام و ازنا در استان لرستان به زودی در شرایط قرمز کرونا قرار می گیرند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: فرایند بستری در اصفهان، شیراز، زنجان و رفسنجان صعودی شده و احتمال نارنجی شدن شرایط کرونا در این شهرها طی روزهای آینده وجود دارد.

رییسی اضافه نمود: تعداد بیماران سرپایی در بسیاری از نقاط فرایند افزایشی دارد. مراقبت جدی و رعایت پروتکل های بهداشتی لازم است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: البته این موارد پیش بینی بر اساس فرایند بیماری در کشور است و به معنی اعلام رنگ بندی شرایط این شهرستان ها نیست و در روزهای آینده معین می گردد.

منبع: ایرنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1707

به "موج بعدی کرونا از کجا آغاز می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موج بعدی کرونا از کجا آغاز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید