مورینیو: تا دو روز پیش پوگبا را بدترین بازیکن لیگ برتر می دانستند

به گزارش مجله ابوذریون، سرمربی منچستریونایتد خاطرنشان کرد که تا دو روز پیش هافبک فرانسوی اش را بدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس می نامیدند.

مورینیو: تا دو روز پیش پوگبا را بدترین بازیکن لیگ برتر می دانستند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت گل، منچستریونایتد پنجشنبه شب در سومین بازی اش در لیگ اروپا توانست چهار بر یک فنرباغچه را شکست دهد. ژوزه مورینیو پس از بازی، گفت: تیم حریف در دقایق اولیه بازی به خوبی دفاع می کرد و اجازه نفوذ به ما نمی داد اما پس از دو گلی که به ثمر رساندیم (هردو گل از روی نقطه پنالتی وارد دروازه شد) خیلی راحت تر کار کردیم. در مجموع عملکردمان بهتر از فنرباغچه بود. پس از به ثمر رساندن چهار گل بازیکنان بی انگیزه شدند که این موضوع طبیعی است. در مقابل حریف به دنبال جبران گل های خورده بود و توانست یک گل به ثمر برساند اما از همه مهمتر این است که اکنون 6 امتیازی شدیم.

پول پوگبا پس از بازی ضعیفش برابر لیورپول در لیگ برتر, دیشب درخشید و دو گل به ثمر رساند. سرمربی منچستریونایتد درباره هافبک فرانسوی گفت: دو روز پیش پوگبا بدترین بازیکن لیگ برتر نامیده می شد اما 48 ساعت بعد او را بازیکن فوق العاده ای عنوان کردند. در ایتالیا بودم و در آن جا کار نموده ام. شناخت خوبی از این کشور دارم. ایتالیا لیگ بسیار خوبی دارد. اگر چهار پنج سال در ایتالیا بازی کنید و دوباره به لیگ برتر باز گشت احتیاج به زمان دارید تا خود را با شرایط جدید وفق دهید. سازگاری به آسانی اتفاق نمی پذیرد. حتی بهترین های دنیا نیز به زمان احتیاج دارند.

پوگبا پس چند فصل حضور در یوونتوس تابستان سال جاری دوباره به منچستریونایتد بازگشت و در این جا به جایی عنوان گرانترین بازیکن دنیا را به خود اختصاص داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 758

به "مورینیو: تا دو روز پیش پوگبا را بدترین بازیکن لیگ برتر می دانستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: تا دو روز پیش پوگبا را بدترین بازیکن لیگ برتر می دانستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید