نصب تجهیزات بازی به منزله استاندارد بودن وسایل نیست

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران/زنجان مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: نصب تجهیزات بازی در پارک و شهربازی ها به منزله استاندارد بودن وسیله نیست.

نصب تجهیزات بازی به منزله استاندارد بودن وسایل نیست

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق حصیری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

داوود کارگرزاده در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اینکه محوطه های بازی بچه ها، مشمول مقررات استاندارد اجباری است، باید همه اقدامات مربوط به استانداردسازی پارک ها و زمین های بازی، با موضوع آیین نامه ها و ضوابط سازمان ملی استاندارد ایران انجام گردد.

وی اضافه نمود: تا به امروز فقط هفت تجهیز بازی مستقر درپارک ها و زمین های بازی استان، پیروز به اخذ گواهی نامه استاندارد در سال گذشته شده و در این استان، پارک و زمین بازی پیروز نشده برای همه تجهیزات خود، گواهی نامه استاندارد اخذ کند.

این مسئول ادامه داد: استانداردسازی وسایل بازی، بر عهده بهره برداران است ولی در خصوص زمین های بازی، متولیان امر، شهرداری ها هستند که تا به امروز فقط برای هفت تجهیز پیروز به اخذ گواهی نامه شده اند.

کارگرزاده با بیان اینکه نصب تجهیزات بازی به منزله استاندارد بودن تجهیز نیست، توضیح داد: بازرسی های کارشناسان استاندارد، پس از نصب تجهیزات بازی در پارک ها و زمین های بازی، با درخواست متولی و بهره بردار انجام می گردد و هرگونه تغییر پس از اخذ گواهی نامه استاندارد، در بازرسی های ادواری قابل پیگیری است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان در به حداقل رساندن هرگونه حادثه هر چند کوچک برای شهروندان، به ویژه در رده سنی بچه ها، از شهرداری ها، سازمان پارک ها و فضای سبز و سایر دستگاه های صادرنماینده مجوز فعالیت در این زمینه، خواست تا برای جلوگیری از بروز هرگونه حوادث احتمالی، نسبت به استانداردسازی زمین های بازی و تجهیزات بازی مستقر در پارک ها و زمین های بازی اقدام و در راستای حفظ امنیت و ایمنی استفاده نمایندگان، از فعالیت تجهیزات بازی فاقد گواهی نامه استاندارد، ممانعت نمایند.

این مسئول اعلام کرد: از ابتدای امسال تا به امروز، 6 مورد بازرسی فنی و 34 مورد بازرسی نظارتی مشترک در قالب طرح طاها به همراه نمایندگان مناطق چهارگانه شهرداری های زنجان از زمین های بازی استان اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1155

به "نصب تجهیزات بازی به منزله استاندارد بودن وسایل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب تجهیزات بازی به منزله استاندارد بودن وسایل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید