نگرانی یحیی از نقطه ضعف قدیمی پرسپولیس

به گزارش مجله ابوذریون، گل یونس شاکری به پرسپولیس، نتوانست جلوی برد سرخپوشان را بگیرد و آن ها مقابل گل گهر به امتیازات کامل مسابقه رسیدند. با این حال، این گل می تواند هشداری جدی برای سرخپوشان باشد. پرسپولیس دوباره، روی یک ارسال از ضربات شروع مجدد و ضربه سر بازیکنی که از طریق هیچکس به درستی مهار نشده بود، گل خورد. اتفاقی که تا چند ماه پیش، به آن عادت داشت، اما در هفته های اخیر، توانسته بود این نقطه ضعف را برطرف کند.

نگرانی یحیی از نقطه ضعف قدیمی پرسپولیس

تنها شکست پرسپولیس در این فصل، روی چنین نقطه ضعفی رقم خورد. آلومینیوم اراک دو بار در یک نقطه خطا گرفت، دو بار ارسال کرد و بازیکنان این تیم با ضربه سر، دروازه لک را باز کردند. دو گل خورده ابتدایی پرسپولیس در لیگ قهرمانان هم به همین شکل بود. الریان و گوا، در بازی رفت خطا های مشابهی به دست آوردند و با ضربه سر از تیر اول، پیروز به گلزنی شدند. نساجی در نیم فصل اول و نفت مسجدسلیمان در نیم فصل دوم، به همین شکل دروازه پرسپولیس را باز کردند.

از زمان بازی رفت با گوا، پرسپولیس توانسته بود این مشکل را برطرف کند. پرسپولیس 9 بازی روی ارسال ها از ضربات شروع مجدد گل نخورد و همین موضوع باعث شد آمار گل های خورده شان هم پایین بیاید. با این حال، یونس شاکری مقاومت سرخپوشان را شکست و دوباره، دروازه این تیم روی نقطه ضعف قدیمی باز شد. با توجه به باقی ماندن 5 بازی حساس برای پرسپولیس در لیگ و دربی جام حذفی، آن ها باید دوباره تمرکزشان را به دست آورند و بتوانند جلوی این گل های تکراری را بگیرند. گل هایی که نیم فصل اول، امتیازات زیادی را از پرسپولیس گرفت و در بازی های آخر فصل می تواند قهرمانی را از چنگ آن ها دربیاورد.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1851

به "نگرانی یحیی از نقطه ضعف قدیمی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی یحیی از نقطه ضعف قدیمی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید