هوینس: آماده پرداخت غرامت فسخ قرارداد لوکاس هستیم، کواچ بخواهد، خامس را نگه می داریم

به گزارش مجله ابوذریون، رئیس باشگاه بایرن مونیخ از آمادگی این باشگاه برای اختصاص بودجه ای قابل توجه برای خرید بازیکن اتلتیکومادرید اطلاع داد.

هوینس: آماده پرداخت غرامت فسخ قرارداد لوکاس هستیم، کواچ بخواهد، خامس را نگه می داریم

به گزارش خبرنگاران، اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ به تمایل باواریایی ها برای خرید لوکاس هرناندس، مدافع فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اذعان کرد.

لوکاس هرناندس 23 ساله با روخی بلانکو تا سال 2024 اعتبار دارد و هر تیمی که بخواهد او را بخرد باید 85 میلیون یورو بابت فسخ قراردادش بپردازد.

هوینس در این خصوص به شبکه اسپورت1 آلمان گفت: تصور می کنم که باشگاه در صورت توافق با لوکاس هرناندس، غرامت فسخ قرارداد او با اتلتیکومادرید را پرداخت خواهد نمود. او بازیکنی با سابقه قهرمانی در جام جهانی است.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در ادامه درباره آینده خامس رودریگس، هافبک کلمبیایی باواریایی ها شفاف سازی و تأکید کرد که این بایرن است که حرف آخر را درباره ماندن یا نماندن هافبک کلمبیایی رئال مادرید در آلیانتس آره نا خواهد زد.

قرارداد دو ساله خامس با بایرن مونیخ به عنوان بازیکن قرضی در خاتمه فصل به تمام می رسد و باواریایی ها برای خرید قطعی او باید 42 میلیون یورو به رئال مادرید بپردازند یا او را به سانتیاگو برنابئو برگردانند.

هوینس در این باره هم مطرح نمود: آینده خامس به برنامه های سرمربی مان بستگی دارد. اگر او به ما بگوید که برای فصل آینده روی خامس حساب می نماید، ما 42 میلیون یورویی که برای خرید او ضروری است را پرداخت خواهیم کرد. همه چیز به خودمان بستگی دارد. ما این گزینه را داریم که قرارداد خامس را قطعی کنیم و اگر بخواهیم این کار را می کنیم. در حال حاضر اما هنوز در خصوص این موضوع تصمیم گیری نکرده ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 179

به "هوینس: آماده پرداخت غرامت فسخ قرارداد لوکاس هستیم، کواچ بخواهد، خامس را نگه می داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوینس: آماده پرداخت غرامت فسخ قرارداد لوکاس هستیم، کواچ بخواهد، خامس را نگه می داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید