واعظ آشتیانی: کی روش کاری نکند که با لگد او را از ایران بیرون بیندازند، در فدراسیون فوتبال نه عزت وجود دارد نه مدیریت

به گزارش مجله ابوذریون، امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: کارلوس کی روش نباید کاری کند تا او را با لگد از ایران بیرون بیندازند.

واعظ آشتیانی: کی روش کاری نکند که با لگد او را از ایران بیرون بیندازند، در فدراسیون فوتبال نه عزت وجود دارد نه مدیریت

امیر رضا واعظ آشتیانی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر میان کادر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و تیم امید گفت: وقتی یک مربی را با التماس در تیم ملی نگه می داریم، نتیجه اش همین می گردد و جالب اینجا است که مدیریت هم بلد نیستند تا این اتفاقات رخ ندهد. کی روش خیال می نماید که دو قرن پیش است، زمانی که پرتغالی ها در جنوب ایران بودند اما رئیسعلی دلواری پیدا شد و مقابل شان ایستاد. کی روش هم حالا نباید کاری کند تا او را با لگد از ایران بیرون بیندازند.

وی بیان کرد: افرادی که برای کی روش مطلب و بیانیه می نویسند، با نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند. یک زمان ممکن است که سرمربی تیم ملی مصاحبه کند و به او بگویند که چه چیزهایی بگوید و یک زمان هم برای این مربی مطلب و بیانیه می نویسند و آنهایی که این کار را می نمایند با ما عناد دارند. در اینکه کی روش توسط این افراد مدیریت می گردد شکی وجود ندارد و پشت صحنه اتفاقاتی می افتد که تاسف آور است.

واعظ آشتیانی اضافه نمود: در همه جای جهان در تمامی مباحث، خط قرمزهایی برای افراد وجود دارد ولی برای کی روش خط قرمزی وجود ندارد و او در هر زمینه ای یکه تاز است. این مربی هیچ مدیریتی در کنترل کردن خط قرمزها برای خودش متصور نیست، من در بخش فنی و برخی مسائل مدیریتی برای او احترام قائل هستم ولی این مربی، جماعتی که در فدراسیون فوتبال هستند را قبول ندارد. او فدراسیون را به صورت کامل تحت کنترل خودش درآورده است.

مدیرعامل پیشین استقلال با اشاره به ساختمان پک به خبرنگاران گفت: کی روش طوری در مورداین ساختمان حرف می زند که انگار پک را از جیب پدرش ساخته است. این ساختمان برای تمامی تیم های ملی است و فقط برای تیم بزرگسالان نیست. کی روش هر چه دلش می خواهد می گوید ولی او باید بداند که مردم قوای تحلیل بالایی دارند. بهتر است کی روش این حرف ها را در موزامبیک بزند نه در ایران.

واعظ آشتیانی در خصوص اینکه چرا فدراسیون فوتبال واکنشی به این مسائل نشان نمی دهد اعلام کرد: مدیریت در فدراسیون فوتبال تعطیل است، در فدراسیون فوتبال نه عزت وجود دارد نه مدیریت. اگر کرکره فدراسیون را پایین بکشند و کی روش هم همینطوری بچرخد خیلی بهتر است!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 69

به "واعظ آشتیانی: کی روش کاری نکند که با لگد او را از ایران بیرون بیندازند، در فدراسیون فوتبال نه عزت وجود دارد نه مدیریت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واعظ آشتیانی: کی روش کاری نکند که با لگد او را از ایران بیرون بیندازند، در فدراسیون فوتبال نه عزت وجود دارد نه مدیریت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید