واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به توییت ترامپ

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران : خطیب زاده گفت: پاسخ ایران به تروریسم آمریکا، آشکار، شجاعانه و در سطح متناسب خودش بوده و لذا رژیم آمریکا بهتر است برای توجیه فتنه انگیزی های خود از سناریوهای باورپذیرتری کمک بگیرد.

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به توییت ترامپ

به گزارش خبرنگاران به نقل از عصرایران، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه دراین باره گفت: اینگونه اظهارات و اتهام زنی های تکراری، بی اساس و ساختگی در قالب فرافکنی های مرسوم کاخ سفید، با هدف تحت الشعاع قرار دادن شرایط بسیار فعلی سخت ترامپ است. همان گونه که بارها اعلام شده، حمله به اماکن دیپلماتیک و مسکونی مردود است و در این موضوع خاص، انگشت اتهام به سوی خود آمریکا و شرکا و متحدان آن در منطقه است که به دنبال افزایش تنش و فتنه انگیزی های جدید هستند.

تازه ترین خبرها و تحلیل های اقتصادی را در اینستاگرام خبرنگاران مشاهده کنید

وی ادامه داد: پاسخ ایران به تروریسم آمریکا، آشکار، شجاعانه و در سطح متناسب خودش بوده و لذا رژیم آمریکا بهتر است برای توجیه فتنه انگیزی های خود از سناریوهای باورپذیرتری کمک بگیرد.

خطیب زاده افزود: از تنش آفرینی و ماجراجویی های خطرناک در این روزهای پایانی حیات خود در کاخ سفید اجتناب کند. جمهوری اسلامی ایران دولت آمریکا را مسؤول عواقب و تبعات هر اقدام نابخردانه در شرایط کنونی می داند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1547

به "واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به توییت ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به توییت ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید