پاشایی: ویسی براساس تفکرات خودش بازیکن گرفت، باید لیگ را با برد آغاز کنیم

به گزارش مجله ابوذریون، حسین پاشایی مربی تیم فوتبال پیکان گفت: باید فصل جدید لیگ برتر را با برد آغاز کنیم و امیدوارم در هفته اول صنعت نفت را شکست بدهیم.

پاشایی: ویسی براساس تفکرات خودش بازیکن گرفت، باید لیگ را با برد آغاز کنیم

حسین پاشایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط تیم پیکان بعد از تغییر کادر فنی این تیم گفت: شرایط تیم ما خوب است و در این مدت کمی که در اختیار داشتیم، سعی کردیم با بازیکنان بیشتر آشنا شویم. پیکان تیمی است که برای فصل جدید با تفکرات ویسی بسته شد و این مربی براساس ایده ها و تفکرات خودش بازیکن گرفت. ما هم از زحمات ایشان تشکر می کنیم و هدف مان این است که با آغاز لیگ، نقاط ضعف مان را شناسایی کنیم. البته در این مدت هم فرزاد حاتمی و مجیدی عیدی را با تصمیم آقای تارتار به لیست تیم اضافه کردیم.

وی راجع به امکانات باشگاه پیکان و اینکه آنها دیگر با مسائل فصل گذشته در نفت مسجدسلیمان روبه رو نخواهد شد هم خاطر نشان کرد: باشگاه پیکان از لحاظ امکانات واقعاً در سطح بالایی قرار گرفته است و این موضوع بدون شک به ما یاری خواهد نمود. اینجا همه چیز سر جای خودش قرار گرفته است. امیدوارم فصل خوبی را برای پیکان رقم زده و نتایج خوبی بگیریم.

مربی تیم فوتبال پیکان در خصوص ملاقات تیمش برابر صنعت نفت نیز توضیح داد: این اولین بازی برای هر دو تیم است و پیکان و صنعت نفت شناختی از یکدیگر ندارند. هدف ما این است که لیگ را با برد آغاز کنیم و امیدوارم در هفته اول صنعت نفت را شکست بدهیم تا برای ادامه بازی ها شرایط خوبی داشته باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1466

به "پاشایی: ویسی براساس تفکرات خودش بازیکن گرفت، باید لیگ را با برد آغاز کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشایی: ویسی براساس تفکرات خودش بازیکن گرفت، باید لیگ را با برد آغاز کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید