پاویون زنان کارآفرین شرکتهای دانش بنیان در اینوتکس برپا شد

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، در نمایشگاه اینوتکس سال جاری، بانوان پیشگام کارآفرین نحوه گذر از چالش های موجود بر سر راه توسعه کسب وکارهای خود را ارائه می نمایند.

پاویون زنان کارآفرین شرکتهای دانش بنیان در اینوتکس برپا شد

این نمایشگاه در سال 1400 میزبان بانوان کارآفرین و پیروزی است که توانسته اند از میان چالش های موجود در دنیای مردانه کسب وکارها به سلامت عبور نمایند و اشتغالی پایدار داشته باشند.

پاویون زنان پیشگام کارآفرین سقفی برای گرد هم جمع شدن و نمایش دستاوردهای 30 بانوی توانمند کارآفرینی است که می خواهند تجربیات خود را با دیگر بانوانی که در ابتدای راه هستند و می خواهند در این راستا گام بردارند. در این رویداد فرصتی فراهم شده تا توانمندی بانوان پیشگام کارآفرین ارائه گردد و سطح مشارکت مالی زنان در جامعه ارتقا یابد.

پاویون زنان پیشگام کارآفرین 28 تا 31 اردیبهشت ماه در نمایشگاه اینوتکس برپا است. در این 4 روز، 30 بانوی پیروز که به عنوان مدیران عامل شرکت های دانش بنیان و خلاق فعالیت می نمایند به علاقه مندان خدمات مشاوره ای ارائه خواهند کرد.

برپایی این پاویون، منجر به افزایش تعاملات موثر میان زنان پیروز کارآفرین با سایر فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری می گردد و تصویری درست از بانوان پیروز را به نمایش می گذارد.

حضور زنان پیروز کارآفرین از شرکت های دانش بنیان، صنایع خلاق، شتابدهنده ها و مراکز نوآوری در این پاویون و همچنین برگزاری نشست های متعدد برای ارائه تجربیات، می تواند گامی در راستای ارتقای شرایط زنان در زیست بوم نوآوری و فناوری باشد.

بازدیدنمایندگان، علاقه مند و همچنین شرکت های حاضر در نمایشگاه می توانند با حضور در پاویون زنان پیشگام کارآفرین از تجربیات زنان پیروز کارآفرین در زمینه چگونگی عبور از چالش ها و همچنین کسب پیروزیت در فراوری محصولات دانش بنیان و یا خدماتی با ایده های نو بهره گیرند.

این پاویون روز گذشته همزمان با افتتاح نمایشگاه اینوتکس میزبان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور شد. معاون علمی پس از افتتاح این پاویون در جمع بانوان پیروز حضور یافت و با آنها تبادل نظر کرد تا از نزدیک با دستاوردها و چالش های موجود بر سر راه توسعه کسب و کار بانوان آشنا گردد.

سیده فاطمه حسینی مشاور معاون علم و فناوری نیز در این بازدید به تشریح اهداف و برنامه های پاویون پرداخت و ارائه نمونه های پیروز زنان در فضای اینوتکس به مخاطبان این نمایشگاه را گامی در راستای هدف ارتقای مشارکت مالی زنان دانست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1788

به "پاویون زنان کارآفرین شرکتهای دانش بنیان در اینوتکس برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاویون زنان کارآفرین شرکتهای دانش بنیان در اینوتکس برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید