پروژه های مسکونی تجاری جایگزین بافت های فرسوده شهرکرد می گردد

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: معاون شهرسازی شهرداری شهرکرد از کوشش شهرداری این شهر برای فراهم آوردن شرایط احیا بافت های فرسوده شهرکرد خبرداد.

پروژه های مسکونی تجاری جایگزین بافت های فرسوده شهرکرد می گردد

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

بهادر عبدالغنی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شهرکرد، گفت: شهرداری شهرکرد با اهدای تراکم تشویقی بر مبنای تجمیع قطعات کوچکتر سعی در تشویق و افزایش انگیزه شهروندان برای ساخت وساز و احیای بافت های فرسوده دارد.

وی از اجرای پروژه های مسکونی تجاری برای احیا بافت های فرسوده اطلاع داد و اضافه نمود: با خرید و توافق با مالکان بافت های قدیمی این پروژه ها را گسترش می دهد.

معاون شهرسازی شهرداری شهرکرد گفت: یکی از اقداماتی که برای سهولت و تسریع در ساخت و سازهای جدید در چنین محله هایی انجام می گردد تخفیف در صدور پروانه های مجاز ساختمانی است.

عبدالغنی ادامه داد: شهرداری در کوشش است تا بدون در نظرگرفتن درآمد و صرفاً برای احیا بافت های فرسوده اقدام کند تا چهره شهر عوض گردد.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز شهرداری هزینه های بالایی را برای ایجاد معابر و پرداخت هزینه به مالکان بافت های فرسوده پرداخت نموده بیان نمود: این اقدامات چهره شهر را از بی نظمی و حتی معضلات اجتماعی خارج می نماید.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1006

به "پروژه های مسکونی تجاری جایگزین بافت های فرسوده شهرکرد می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "پروژه های مسکونی تجاری جایگزین بافت های فرسوده شهرکرد می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های مسکونی تجاری جایگزین بافت های فرسوده شهرکرد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید