پیروزی سپاهان، تراکتور و ذوب آهن در روز شکست پیکان مقابل شهرخودرو

به گزارش مجله ابوذریون، خبرگزاری خبرنگاران- طلایی پوشان اصفهان با نمایشی تماشایی و البته عملکرد عجیب آلومینیوم، پیروز به کسب پُرگل ترین پیروزی فصل در اراک شدند.

پیروزی سپاهان، تراکتور و ذوب آهن در روز شکست پیکان مقابل شهرخودرو

به گزارش خبرنگاران، آلومینیوم اراک پس از 6 هفته شکست ناپذیری که با کسب سه پیروزی و سه مساوی برای آنها همراه بود، امروز در حالی مقابل سپاهان نهاده شد که در کوشش برای جبران شکست دور رفت برابر این تیم و دریافت امتیاز بود، اما آنها در روزی که نمایشی ضعیف به همراه یک اخراجی داشتند، با نتیجه عجیب 6 بر یک برابر شاگردان نویدکیا شکست خوردند و دومین باخت خانگی فصل را بعد از هفته اول تجربه کردند؛ طلایی پوشان با این برد فوق العاده در امتیاز 34 با پرسپولیس برابر شدند ولی با یک تفاضل گل کمتر در رتبه دوم ایستادند.

توضیح گل ها:

آلومینیوم صفر - سپاهان یک (دقیقه 15: محمد محبی): ارسال امید نورافکن از جناح چپ زمین به بعد از تیرک دوم رفت و به سجاد شهباززاده رسید که پاس رو به عقب او و شوت سلمانی در میانه راه به محمد محبی رسید تا این بازیکن با چرخش و شوت زمینی، به راحتی دروازه آلومینیوم را باز کند.

آلومینیوم صفر - سپاهان 2 (دقیقه 27: سجاد شهباززاده): محمد محبی حرکت سریعی از جناح راست زمین انجام داد که شوت زمینی او از زاویه بسته با اشتباه حسین پورحمیدی در ادامه توسط توکلی از روی خط دروازه دفع شد، اما در ادامه توپ به خلعتبری رسید که پاس او به یاسین سلمانی و پاس این بازیکن را سجاد شهباززاده روی دفع اشتباه دروازه بان آلومینیوم تبدیل به گل کرد.

آلومینیوم 1 - سپاهان 2 (دقیقه 2+45: سید مهدی حسینی): پاس بلند خبرنگارانکیا از سمت چپ میانه زمین به پشت مدافعان سپاهان را سید مهدی حسینی با فرار عالی و ضربه چیپ تبدیل به گل اول آلومینیوم کرد.

آلومینیوم 1 - سپاهان 3 (دقیقه 49: محمدرضا خلعتبری): ضربه ایستگاهی تماشایی محمدرضا خلعتبری دور از دستان پورحمیدی وارد دروازه شد و گل سوم سپاهان را به همراه داشت.

آلومینیوم 1 - سپاهان 4 (دقیقه 60: سجاد شهباززاده): نفوذ تند و تیز محمدرضا خلعتبری از سمت چپ زمین و ورود او به محوطه جریمه آلومینیوم موقعیت خوبی برای سپاهان به وجود آورد که پاس کات بک او را سجاد شهباززاده با شوت زمینی تبدیل به گل کرد.

آلومینیوم 1 - سپاهان 5 (دقیقه 88: دانیال اسماعیلی فر): ضد حمله سریع سپاهان پس از حمله آلومینیوم با پاس در عمق محمدرضا حسینی و شوت زمینی دانیال اسماعیلی فر و البته اشتباه پورحمیدی در جای گیری تبدیل به گل شد.

آلومینیوم 1 - سپاهان 6 (دقیقه 3+90: دانیال اسماعیلی فر): سانتر پای چپ مهدی ترکمان از روی کرنر سمت راست زمین با دفع ناقص مدافع آلومینیوم همراه شد تا توپ به دانیال اسماعیلی فر برسد و این بازیکن با سرتوپ و شوت محکم به طاق دروازه، گل ششم طلایی پوشان را بزند.

- دو تیم تراکتور و نساجی در ملاقاتی حساس در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر رفتند، ملاقاتی که در نهایت با حساب دو بر یک به سود تیم میزبان به سرانجام رسید. تراکتوری ها که در ملاقات قبلی برابر نفت مسجدسلیمان توانستند به تساوی یک بر یک دست پیدا نمایند ملاقات امروز مقابل نساجی را به گونه ای شروع کردند تا بتوانند با سه امتیاز بازی را به سرانجام برسانند و باز هم خود را به جمع تیم های بالای جدولی نزدیک تر نمایند. در سوی دیگر نساجی هم برای فرار از قعر جدول رده بندی باید بازی امروز را با سه امتیاز به سرانجام می رساند اما در نهایت برنده این بازی شاگردان رسول خطیبی بودند که با پیروزی مقابل نساجی 26 امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر در رده پنجم جدول رده بندی قرار دریافتد، این در حالی است که نساجی همچنان 10 امتیازی و در رده پانزدهم جدول رده بندی باقی مانده است. کام بک امروز تراکتور با گل های بازیکنان قائمشهری همراه بود تا داغ دل نساجی چی ها که در این سال ها خیلی راحت بازیکنان تاثیرگذار خود را از دست می دهند تازه گردد.

- ذوب آهن و ماشین سازی از ساعت 17:30 به مصاف هم رفتند و در سرانجام ذوب توانست برد مهمی کسب کند. در چارچوب رقابت های هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، تیم های گل گهر سیرجان و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند. در سرانجام نود دقیقه کوشش دو تیم این تیم ذوب آهن و مجتبی حسینی بود که پیروز به کسب پیروزی مهمی با حساب 2-0 شد.

01: گل برای ذوب آهن توسط مجتبی حقدوست. ارسال خوب مدافع ذوب آهن به سمت چپ خط دفاعی ماشین سازی و نفوذ خوب بازیکن ذوب و پاس کاتبک دقیق، مجتبی حقدوست را در موقعیت مناسب گلزنی قرار داد و این بازیکن گل اول تیمش را ثبت کرد.

70: گل دوم برای ذوب آهن. فرشاد محمدی مهر روی یک ضربه کاشته از فاصله 30 متری پیروز شد به زیبایی هر چه تمام تر گل دوم را به ثمر برساند.

- شهرخودرو پس از ناکامی در سه ملاقات گذشته خود، پیروز شد با پیروزی مقابل پیکان، پیروز شد به رده دهم صعود کند. شهرخودرو در روزی که با تصمیم قابل توجه سیدمهدی رحمتی که بهترین گلزن خود یعنی امین قاسمی نژاد را روی نیمکت قرار داده بود، با حضور مهرداد بایرامی از ابتدا در ترکیبش پیروز به شکست پیکان شد تا ضمن صعود به رتبه دهم، انتقام شکست بازی رفت را نیز بگیرد.

در این ملاقات با اینکه پیکانی ها در نیمه نخست خوب ظاهر شدند، اما شاگردان رحمتی پیروز به حفظ گل خود شدند و در نیمه دوم نیز با فرصت طلبی احمد الجبوری، گل دوم خود را وارد دروازه پیکان کردند تا با کسب سه امتیاز شیرین به ناکامی های هفته های گذشته خود پایان دهند. ضمن اینکه در این ملاقات علی نعمتی مدافع شهرخودرو دچار مصدومیت شدیدی شد که با محافظ گردن و آمبولانس، از زمین بازی خارج شد.

توضیح گل:

شهرخودرو یک - پیکان صفر (دقیقه 8: مهرداد بایرامی): پاس بسیار خوب امیرحسین کریمی نصیب مهرداد بایرامی شد و ضربه اول این بازیکن را علیرضا رضایی سنگربان پیکان مهار کرد اما در برگشت توپ باز هم نصیب بایرامی شد و این بازیکن با ضربه ای نرم و چیپ مانند، توپ را از بالای سر مدافع پیکان عبور داد و به تور دروازه خودروسازان چسباند.

شهرخودرو 2 - پیکان صفر (دقیقه 85 : احمد الجبوری): یک سانتر بلند دیگر از زمین خودی این بار توسط امیرحسین کریمی و حرکت احمد الجبوری از زمین خودی باعث شد تا مهاجم شهرخودرو تمام طول زمین پیکان را تک و تنها با علیرضا رضایی سنگربان پیکان تک به تک گردد و این بازیکن پس از دریبل زدن سنگربان خودروسازان، گل دوم را وارد دروازه پیکان کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1663

به "پیروزی سپاهان، تراکتور و ذوب آهن در روز شکست پیکان مقابل شهرخودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سپاهان، تراکتور و ذوب آهن در روز شکست پیکان مقابل شهرخودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید