پیشنهاد نجومی مالکان چینی اینتر برای بازگرداندن کونته به سری A

به گزارش مجله ابوذریون، یک نشریه ایتالیایی زبان مدعی شده که مالکان چینی باشگاه اینتر قصد دارند سرمربی پیشین یوونتوس را از چلسی جدا نمایند و او را به لیگ ایتالیا برگردانند.

پیشنهاد نجومی مالکان چینی اینتر برای بازگرداندن کونته به سری A

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، گروه سرمایه گذاری سونینگ که سال گذشته سهام باشگاه اینتر را از اریک توهیر خرید، میخواهد آنتونیو کونته را از ادامه همکاری با چلسی منصرف کند و او را به کالچو برگرداند.

این خبر را نشریه توتو اسپورت ایتالیا منتشر نموده و در آن مدعی شده که مالکان چینی اینتر قصد دارند با ارائه پیشنهاد حقوق 15 میلیون یورو در سال و گذاشتن بودجه ای 400 میلیون یورویی برای خرید بازیکن در اختیار او، این مرد ایتالیایی را برای ترک چلسی وسوسه نمایند.

طبق این خبر که روی جلد روزنامه توتواسپورت آمده است، نراتزوری میخواهد به سرمربی پیشین یوونتوس و تیم ملی ایتالیا قراردادی 4 ساله پیشنهاد کند که به موجب آن، او 60 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت.

حتی اگر خبر توتو اسپورت صحت داشته باشد، اینتری ها به سبب رابطه نزدیک کونته با یوونتوس به عنوان تیمی که بهترین مقطع دوران بازیگری اش را در آن سپری و مهمترین افتخارات دوران مربیگری اش را هم با آن کسب نموده است، کار سختی برای استخدام او دارند.

عملکرد پیروز کونته در یوونتوس، تیم ملی ایتالیا در یورو 2016 و حالا در چلسی که تیمش مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر است، درحالی او را به فهرست گزینه های راهنمایی اینتر در فصل آینده تبدیل نموده که پیش از این بعضی گزارش ها از کوشش این باشگاه برای برگرداندن بازیکن آرژانتینی اش و سرمربی حال حاضر اتلتیکومادرید دیه گو سیمئونه حکایت داشتند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 756

به "پیشنهاد نجومی مالکان چینی اینتر برای بازگرداندن کونته به سری A" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد نجومی مالکان چینی اینتر برای بازگرداندن کونته به سری A"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید