پیش بینی بورس در هفته انتخابات آمریکا ، 7 خبری که شاید بورس را احیا کند

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، پیش از آغاز بازار سهام در هفته ای که قرار است انتخابات آمریکا برگزار گردد انتشار هفت خبر را می توان سیگنال های مثبتی برای بورس تلقی کرد. اما آیا این بار بورس واکنش مثبتی به این اخبار نشان خواهد داد؟

پیش بینی بورس در هفته انتخابات آمریکا ، 7 خبری که شاید بورس را احیا کند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

ـ در انتها معاملات بورس در هفته اخیر هرچند شاخص کل 8.8 درصد و شاخص هم وزن 4.3 منفی شدند اما ارزش معاملات نسبت به هفته گذشته افزایش یافت.

ـ طبق بعضی شنیده ها احتمال این وجود دارد که از هفته آینده در ممنوعیت خرید و فروش روزانه سهام بازنگری گردد و به مانند گذشته مثلا هر سهامدار امکان فروش سهمی که همان روز خریده را داشته باشد.

ـ مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت: پیشنهاد عرضه دام زنده از طریق بورس کالا مطرح شد که با همکاری سازمان مرکزی تعاون روستایی و موافقت سازمان بورس ایران مراحل اداری آن در حال اجرا است.

ـ رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه قیمت تمام شده شیر خام برای دامداران بیش از 5000 تومان است، گفت: اقدامات کارشناسی برای افزایش قیمت شیر خام صورت گرفته و در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است و احتمالا تا هفته آینده معین می گردد.

ـ محسن علیزاده، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: اقدام رئیس قوه قضاییه در صدور ابلاغیه دستور العمل رسیدگی به پرونده های بازار بورس ایران به موقع و بسیار لازم و ضروری بود که امیدواریم به سرعت اجرایی گردد.

ـ فرهاد دژپسند، وزیر امور مالی و دارایی هفته گذشته در حاشیه جلسه با کمیسیون مالی و نمایندگان مجلس گفت که خبر خوش من به سهامداران این است که شاهد افزایش نرخ سودآوری شرکت ها هستیم.

آخرین پیش بینی ها درباره بازار سهام هر روز ساعت 17 در صفحه پیش بینی بورس به روز می گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1424

به "پیش بینی بورس در هفته انتخابات آمریکا ، 7 خبری که شاید بورس را احیا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بورس در هفته انتخابات آمریکا ، 7 خبری که شاید بورس را احیا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید