پیش بینی 767 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجله ابوذریون، رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: 767 شعبه اخذ رای برای برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان پیش بینی شد.

پیش بینی 767 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگاران، یه نقل از روابط عمومی استانداری، جعفر مردانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: از این تعداد شعبه پیش بینی می گردد 548 شعبه ثابت و 219 شعبه سیار در نقاط شهری و روستایی استان مستقر گردد.

وی با بیان اینکه تمام تجهیزات و امکانات برای برگزاری هرچه مطلوب تر انتخابات در استان به کارگیری شده است، اضافه نمود: با برگزاری جلسات متعدد ستاد انتخابات استان و کمیته های مربوطه هماهنگی و آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ایجاد شده است.

مردانی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر اقتدار و همبستگی کشور به شمار می رود، توضیح داد: در نظام جمهوری اسلامی ایران که یک نظام مردم سالار دینی است، مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را مشخص می نمایند و در مورد اداره کشور دارای رای و حق قانونی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری مشارکت حداکثری را از مهمترین اهداف و برنامه های مجریان برگزاری انتخابات دانست و گفت: تمام کوشش خود را برای بسترسازی یک انتخابات پرشور، سالم و حداکثری به کار گرفته ایم.

مردانی با تاکید بر پرهیز از هرگونه رفتار شائبه دار از سوی مجریان انتخابات، اظهار داشت: اجرای کامل قانون، حفظ بی طرفی، تامین سلامت و امنیت انتخابات و فراهم کردن فضا برای رقابت سالم داوطلبان از مهم ترین وظایف مجریان به شمار می رود.

وی آسیب شناسی ادوار گذشته انتخابات و آنالیز نقاط ضعف و قوت در استان را از مهم ترین راهکارهای برگزاری مطلوب انتخابات بیان کرد و گفت: حس مسئولیت پذیری و پاسخگویی متولیان امر بسیار مهم است و باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 604

به "پیش بینی 767 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی 767 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید