چمنیان: سعی داریم نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم

به گزارش مجله ابوذریون، سرمربی تیم ملی نوجوانان معتقد است بازیکنانش پیش از اعزام به مسابقات نیازمند هم دلی و حمایت همه جانبه رسانه ها هستند.

چمنیان: سعی داریم نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم

از وبلاگ آقای رضایی دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان درباره عملکرد بازیکنان در دو ملاقات تدارکاتی برابر عمان گفت: خیلی خوشحالیم که این رخ داد و دو بازی محبت آمیز با تیم عمان انجام دادیم که به ما خیلی یاری کرد. هر دو مسابقه را به ترتیب با نتایج دو بر یک و یک بر صفر پیروز شدیم و به اهدافی که مدنظرمان بود، رسیدیم.

او در ادامه بیان نمود: روزهای آخر آماده سازی را پشت سر داریم و با جدیت برنامه های تاکتیکی و تکنیکی نهایی را مرور می کنیم. اردوی ما به انتها رسید. در این اردو بیش تر روی نقاط ضعف و استفاده نکردن از فرصت گلزنی بازیکنان کار کردیم، ولی آن چه مسلم است در این رده سنی بازیکنان احتیاج به زمان بیش تری دارند تا بتوانند باورهای فنی و ذهنی خود را بشناسند. نزدیک به دو هفته به مسابقات قهرمانی آسیا فرصت داریم، کوشش می کنیم روحیه قهرمانی را در بازیکنان پرورش دهیم.

سرمربی تیم ملی نوجوان اظهار کرد: محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون شب گذشته در اردوی تیم ملی نوجوانان حاضر شدند. در این بازدید دبیرکل دقایقی را برای بازیکنان صحبت کردند و از زحمات آن ها تشکر کرد. هم چنین قرار شد در اردوی بعدی که اردوی نهایی ملی پوشان نوجوان پیش از اعزام به مالزی است، حضور پیدا نمایند. بدون شک تیم ملی نوجوانان احتیاج به این هم دلی و دادن روحیه دارد، البته ما احتیاجمند حمایت رسانه ها هم هستیم. با حمایت همه جانبه سعی داریم در مالزی نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم و بتوانیم سهمیه جام جهانی را کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: اردوی نهایی نوجوانان از روز چهارشنبه 21 شهریورماه شروع می گردد سعی داریم پیش از اعزام به مالزی فشار زیادی به بازیکنان نیاوریم و آن ها را خسته نکنیم. به همین دلیل تمرینات سبکی را زیر نظر مربی بدنساز انجام می دهیم و بیش تر به دنبال برطرف اشکال هستیم و ضریب خطا را به حداقل برسانیم. هم چنین قرار است مراسم بدرقه ای با حضور مسوولان فدراسیون برای بازیکنان برگزار گردد و طبق قوانین مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا سه روز از قبل از شروع رقابت ها به مالزی می رویم.

چمنیان در انتها اضافه نمود: سطح انتظارات از تیم ملی نوجوانان بالا رفته است برهمین اساس مسوولیت سنگینی بر دوش ماست. کادر فنی تمام کوشش خود را در این زمینه انجام می دهد که این موفقیت ها تداوم پیدا کند. می خواهیم اولین تیمی باشیم که در سال 1397 سهمیه جام جهانی را کسب می نماید.

لازم به ذکر است تیم ملی نوجوانان در مرحله گروهی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی با تیم های اندونزی، هند و ویتنام هم گروه است و 30 شهریور در اولین بازی به مصاف تیم اندونزی می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 718

به "چمنیان: سعی داریم نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمنیان: سعی داریم نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید