کاوه به موقع از مصدومیت برگشت

به گزارش مجله ابوذریون، بروژ در شروع فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در استادیوم جان بریدل میزبان بورسیا دورتموند خواهد بود و کاوه می تواند در اولین بازی اروپایی تیمش به میدان برود.

کاوه به موقع از مصدومیت برگشت

به گزارش خبرنگاران ، کاوه رضایی مهاجم ایرانی و گرانقیمت بروژ در شرایطی به فهرست 20 نفره صدرنشین ژوپیلرلیگ برای بازی هفته هفتم مقابل لوکرن بازگشت که مصدومیت مانع حضور او در اردوی آماده سازی تیم ملی و تمرینات روزهای گذشته تیمش گردیده بود.

ستاره ایرانی که غیبت او در اردوی تیم ملی همین طور برنامه های روزانه بروژ به سوژه ای مهم برای رسانه های بلژیکی تبدیل گردیده و بسیاری از وضعیت نهایی آسیب دیدگی او اظهار بی اطلاعی می کردند بعد از دو هفته درمان به موقع مهیای حضور در میادین شد .

بعد از اینکه کاوه در فهرست تیمش برای بازی جمعه شب نهاده شد حالا می تواند در اولین بازی اروپایی این فصل تیمش در لیگ قهرمانان هم امیدوار به حضور در ترکیب باشد و این اتفاق بزرگ را تجربه کند.

بروژ در شروع فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در استادیوم جان بریدل میزبان بورسیا دورتموند خواهد بود از همین رو بهبودی کاوه رضایی و ادامه حضور این بازیکن 7 میلیون یورویی در ترکیب قهرمان بلژیک می تواند تضمین کننده حضور او در اولین بازی اروپایی بروژ باشد.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 44

به "کاوه به موقع از مصدومیت برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه به موقع از مصدومیت برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید