گفت وگوی تلفنی پوتین و علی اف درباره قره باغ

به گزارش مجله ابوذریون، در گفت وگوی تلفنی روسای جمهور روسیه و آذربایجان شرایط احیای مالی و ارتباطات در منطقه قفقاز جنوبی مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

گفت وگوی تلفنی پوتین و علی اف درباره قره باغ

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ولادیمیر پوتین و الهام علی اف روسای جمهور روسیه و جمهوری آذربایجان در تماسی تلفنی، آخرین تحولات قره باغ را مورد آنالیز قرار دادند.

شرایط احیای مالی و ارتباطات در منطقه قفقاز جنوبی نیز در محورهای این مصاحبه بود.

کرملین با انتشار بیانیه ای در این باره خاطرنشان کرد: روسای دو کشور زمینه های سیاسی اجرای توافقات میان رهبران روسیه و جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ که در تاریخ های 9 نوامبر سال 2020 و 11 ژانویه سال 2021 میان طرف ها به امضا رسیده بود را مورد بحث و آنالیز قرار دادند.

دو طرف همچنین مشخصاً بر سر فعال سازی کوشش های سه جانبه برای بازگرداندن توافقات مالی، ارتباطات و حمل و نقل در منطقه قفقاز جنوبی به گفتگو پرداختند.

کاخ کرملین در بیانیه خود توضیح داد که رؤسای جمهور دو کشور، ضمن مصاحبه درباره موضوعات موجود در دستور کار دو جانبه، بار دیگر بر تصمیم مشترک خود برای ادامه همکاری های استراتژیک میان روسیه و جمهوری آذربایجان تأکید کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1821

به "گفت وگوی تلفنی پوتین و علی اف درباره قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی تلفنی پوتین و علی اف درباره قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید