یوونتوس برای دومین سال متوالی فاتح سوپرجام ایتالیا شد

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: قهرمان فصل گذشته رقابت های سری A با تحقیر لاتزیو در خانه اش، از عنوان قهرمانی خود در سوپرجام ایتالیا دفاع کرد.

یوونتوس برای دومین سال متوالی فاتح سوپرجام ایتالیا شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، شب گذشته (یکشنبه) یوونتوس با کسب پیروزی مقتدرانه 4 بر صفر برابر لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برای دومین سال متوالی و در مجموع برای ششمین بار فاتح سوپرجام ایتالیا شد. گل نخست یوونتوس را پل پوگبا، هافبک فرانسوی این تیم در دقیقه 23 به ثمر رساند تا بانوی پیر با همین یک گل برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم و در حالی تنها 7 دقیقه از شروع بازی گذشته بود، جورجیو کیه لینی، مدافع پیش تاخته بانوی پیر اختلاف را به 2 گل افزایش داد. تنها 2 دقیقه گذشته بود که استفان لیشت اشتاینر، هافبک سوئیسی بیانکونری گل سوم را به نام خود ثبت کرد. آخرین گل بازی را هم کارلوس توز، مهاجم آرژانتینی تازه وارد یوونتوس در دقیقه 56 به ثمر رساند تا در عرض 4 دقیقه امید آبی پوشان پایتخت برای جبران نتیجه به کلی از بین برود. این بیستمین بار در تاریخ سوپرجام ایتالیا بود که برنده سری A با شکست برنده جام حذفی فاتح این جام می گردد.

یوونتوس با این پیروزی نتایج ضعیفی که در اردوی پیش فصل خود گرفت (3 شکست از 3 بازی) را جبران و ثابت کرد که برای کسب سومین قهرمانی متوالی اش در فصل جدید سری A آماده است. بانوی پیر فصل گذشته نیز با شکست ناپولی در ورزشگاه آشیانه پرنده پکن برای اولین بار از زمان روی کار آمدن آنتونیو کونته به عنوان سرمربی سوپرجام ایتالیا را فتح نموده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 371

به "یوونتوس برای دومین سال متوالی فاتح سوپرجام ایتالیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس برای دومین سال متوالی فاتح سوپرجام ایتالیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید