11 نفر از اعضای سرویس مخفی آمریکا به عفونت کرونا مبتلا هستند

به گزارش مجله ابوذریون، اسنادی که به رویت یاهونیوز رسیده نشان می دهد 11 نفر از اعضای سرویس مخفی آمریکا که وظیفه محافظت از جان مقام های آمریکا را به عهده دارند به عفونت کرونا مبتلا هستند.

11 نفر از اعضای سرویس مخفی آمریکا به عفونت کرونا مبتلا هستند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اسناد وزارت امنیت داخلی آمریکا که به رویت یاهونیوز رسیده نشان می دهد چندین نفر از اعضای سرویس مخفی ایالات متحده که وظیفه حفظ جان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و اعضای خانواده او را به عهده دارند در حال حاضر به عفونت ویروس کرونای جدید مبتلا هستند.

دو ماه پیش سرویس مخفی آمریکا به مبتلا شدن یکی از کارکنانش به کرونا اذعان کرد. با این حال، اسناد وزارت امنیت داخلی آمریکا نشان می دهند با ابتلای 11 نفر از اعضای این سرویس به این بیماری، مشکل از آن چیزی که به نظر می رسیده گسترده تر است.

این گزارش در حالی منتشر شده که طی دو روز گذشته مشاهده نشانه های ابتلا به کووید-19 در 2 نفر از کارکنان کاخ سفید که ارتباط نزدیکی با دونالد ترامپ و معاون اول او مایک پنس داشته اند، مسئله ایمنی کارکنان کاخ سفید را زیر ذره بین قرار داده است.

طبق سند وزارت امنیت داخلی آمریکا علاوه بر این 11 نفر 23 نفر دیگر از اعضای سرویس مخفی هم به این بیماری مبتلا شده و بهبود یافته اند. 6 نفر دیگر هم در حال حاضر در دوران قرنطینه به سر می برند.

در گزارش نهاد آمریکایی اشاره ای به اینکه کدام یک از اعضای این نهاد امنیتی به بیماری مبتلا شده اند و یا اینکه آیا هیچ یک از آنها اخیراً با ترامپ یا مایک پنس تماس داشته اند یا نه نشده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز آدینه در جمع خبرنگاران گفت که کتی میلر که دستیار پنس است به ویروس کرونا مبتلا شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1131

به "11 نفر از اعضای سرویس مخفی آمریکا به عفونت کرونا مبتلا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 نفر از اعضای سرویس مخفی آمریکا به عفونت کرونا مبتلا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید