12 کشته در حمله ارمنستان به شهر گنجه آذربایجان

به گزارش مجله ابوذریون، وزارت حوادث غیرمترقبه جمهوری آذربایجان روز شنبه در گزارشی اظهار داشت: بر اثر حمله موشکی نیروهای ارمنستان به شهر گنجه- دومین شهر عظیم جمهوری آذربایجان- تا به امروز 12 نفر کشته و 40 نفر دیگر زخمی شدند.

12 کشته در حمله ارمنستان به شهر گنجه آذربایجان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش ایرنا، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز شنبه گزارشی درباره حملات موشکی نیروهای ارمنستان به شهرهای گنجه و مینگچویر منتشر کرد.

به گزارش وزارت حوادث غیرمترقبه جمهوری آذربایجان، در زمان حاضر عملیات امدادی برای بیرون آوردن ساکنان ساختمانهای تخریب شده از زیر آوار در شهر گنجه ادامه دارد.

حکمت حاجی اف دستیار رییس جمهوری آذربایجان نیز در صفحه توییتری خود نوشت: شهر گنجه با سامانه موشکی عملیاتی و تاکتیکی البروس (SCUD) از خاک ارمنستان مورد حمله قرار گرفته است.

وی همچنین اعلام نمود که پدافند هوایی جمهوری آذربایجان حمله موشکی به شهر مینگچویر را خنثی نموده است .

این در حالی است که وزارت دفاع جمهوری آذربایجان خبر مربوطه به حمله نیروهای این کشور به زیرساخت های نظامی و واحدهای غیرنظامی در خاک ارمنستان را تکذیب کرد.

گنجه واقع در 368 کیلومتری غرب باکو، دومین شهر عظیم جمهوری آذربایجان به شمار می رود و تا شب گذشته بر اثر حمله موشکی چند روز پیش نیروهای ارمنستان به این شهر 10 نفر از ساکنان غیرنظامی جان باخته و 35 نفر دیگر نیز زخمی شده بودند.

مینگچویر نیز یکی از مراکز صنعتی عظیم جمهوری آذربایجان در غرب این کشور است و عظیمترین نیروگاه برق آبی در منطقه قفقاز جنوبی در این شهر فعال است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1350

به "12 کشته در حمله ارمنستان به شهر گنجه آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 کشته در حمله ارمنستان به شهر گنجه آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید