250میلیارد ریال به حوزه گردشگری خراسان شمالی اختصاص یافت

به گزارش مجله ابوذریون، محمد سویدانلویی در تبادل نظر با خبرنگاران، اظهار کرد: گردشگری به عنوان محور دوم توسعه خراسان شمالی شناخته شده و باید به برطرف مسائل و فراهم سازی زمینه های رشد این حوزه، توجه گردد.

250میلیارد ریال به حوزه گردشگری خراسان شمالی اختصاص یافت

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی از تخصیص 250 میلیارد اعتبار به حوزه گردشگری استان اطلاع داد و گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و عاملیت بانک گردشگری به سرمایه گذران بخش گردشگری خراسان شمالی پرداخت می گردد.

سویدانلویی اضافه کرد: دریافت تسهیلات برای شرکت هماگ و طلای سفید بجنورد نیز از محل صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک گردشگری در حال پیگیری است.

وی در مورد ورود بخش خصوصی به حوزه گردشگری گفت: دولت یازدهم از فعالیت بخش خصوصی در زمینه های مختلف به ویژه توسعه فعالیت های گردشگری استقبال خوبی دارد.

سویدانلویی اضافه کرد: باید برای توسعه و پیشرفت استان در زمینه های مختلف از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استفاده و زیرساخت ها و زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذار و ورود بخش خصوصی فراهم گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: با توجه به شرایط فعلی و نرخ بالای بیکاری توسعه صنعت گردشگری در استان به حل مسائل و مسائل مربوط به اشتغال و تحقق بخشی از اقتصاد مقاومتی یاری شایانی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 805

به "250میلیارد ریال به حوزه گردشگری خراسان شمالی اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "250میلیارد ریال به حوزه گردشگری خراسان شمالی اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید