700 هزار نفر در مرز چین قرنطینه شدند

به گزارش مجله ابوذریون، شهر شولان با جمعیتی حدود 700 هزار نفر در منطقه ای واقع در شمال شرق چین و هم مرز این کشور با روسیه در پی شیوع ویروس کرونا به طور کامل قرنطینه شد.

700 هزار نفر در مرز چین قرنطینه شدند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

رسانه های چین از چند روز قبل گزارش هایی درباره شیوع بیماری در این منطقه منتشر نموده بودند اما کمیسیون بهداشت ملی چین امروز اعلام نمود که 700 هزار نفر از روز دوشنبه در قرنطینه کامل قرار گرفته اند.

بر اساس گزارش این کمیسیون، هیچکسی تا اطلاع ثانوی حق ورود و خروج به این شهر را ندارد و از هر خانواده فقط یک نفر می تواند دو روز یک بار به مدت 2 ساعت برای خرید از خانه خارج گردد.

در شهر جی لین واقع در استان جی لین در شمال شرق چین هم تا به امروز 34 مورد جدید ابتلا به کرونا اعلام شده است که ظاهرا همه این موارد از این شهر مرزی سرایت نموده است.

در خاتمه ماه دسامبر سال 2019 وقتی که مواردی از کرونا در شهر ووهان مرکز استان هوبی چین گزارش شد، میلیون ها نفر از ساکنان شهر در قرنطینه قرار گرفتند.

در 24 ساعت گذشته فقط 7 نفر دیگر بر شمار مبتلایان به کرونا در چین افزوده شده است که چهار نفر از آنها چینی هایی هستند که به کشور بازگشته اند دو نفر هم در استان لیائونینگ و یک نفر هم در شهر شانگهای مبتلا شده است.

شهر جی لین در شمال شرق چین هم از یک هفته قبل محدودیت های گسترده ای را برای ساکنان شهر در نظر گرفته است تا ابتلای خوشه ای کرونا و سرایت آن به دیگر مناطق چین که حالا عاری از کرونا می باشند، جلوگیری کند.

به دستور مقام های ارشد دستکم 6 نفر از مسئولان محلی در شهرهای شمال شرقی کشور به دلیل سهل انگاری در کنترل بیماری، از مقامشان برکنار شده اند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1165

به "700 هزار نفر در مرز چین قرنطینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "700 هزار نفر در مرز چین قرنطینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید