مشخص تکلیف خانه مسافرهای سرعین در چارچوب قانون

به گزارش مجله ابوذریون، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از مشخص تکلیف خانه مسافرهای شهر گردشگری سرعین در چارچوب قانون اطلاع داد.

مشخص تکلیف خانه مسافرهای سرعین در چارچوب قانون

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز یکشنبه 22 مهر 97 در جلسه معین تکلیف وضعیت تاسیسات اقامتی استان اردبیل توضیح داد: ساماندهی خانه مسافرها یکی از مطالبات جدی در شهر سرعین است.

او افزود: با توجه به اینکه خانه مسافر مرکزی برای ارائه خدمات اقامتی به گردشگران به ویژه در روزهای پرتراکم سفر گردشگران است که در شهر سرعین نیز در ماه های پیک سفر به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید نمود: با این وجود فعالیت خانه مسافرها در چارچوب قانون و آیین نامه ابلاغی سازمان مورد تاکید اداره کل بوده و با جدیت بر فعالیت خانه مسافرها نظارت می گردد.

فلاحی با اشاره به ضرورت ساماندهی هر چه سریعتر خانه مسافرها، افزود: تیمی مرکب از معاونت گردشگری، حراست، واحد حقوقی و معاونت سرمایه گذاری تشکیل شده تا نسبت به آنالیز و احصای مستندات قانونی و نحوه فعالیت خانه مسافرها فعالیت داشته باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 71

به "مشخص تکلیف خانه مسافرهای سرعین در چارچوب قانون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص تکلیف خانه مسافرهای سرعین در چارچوب قانون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید