خط حمله ای که استقلال را مأیوس می نماید

به گزارش مجله ابوذریون، استقلال در حال حاضر مهاجمانی چون مرتضی تبریزی، روح الله باقری، الحاجی گرو، جابر انصاری، اللهیار صیادمنش و مهدی قائدی را دارد که اصلا در حد انتظار نبوده و نتوانسته اند درخشش قابل توجهی داشته باشند.

خط حمله ای که استقلال را مأیوس می نماید

به گزارش خبرنگاران ، از 11 مسابقه ای که استقلال در لیگ برتر انجام داده، تنها 9 بار موفق شده گل بزند. این آمار با توجه به هزینه ای که باشگاه برای خرید مهاجمانش در ابتدای فصل صرف نموده، چیزی شبیه به فاجعه است.

استقلال در حال حاضر مهاجمانی چون مرتضی تبریزی، روح الله باقری، الحاجی گرو، جابر انصاری، اللهیار صیادمنش و مهدی قائدی را دارد که اصلا در حد انتظار نبوده و نتوانسته اند درخشش قابل توجهی داشته باشند.

نکته جالب اینکه در تمام این مدت، عملکرد ضعیف این مهاجمان، زیر سایه عملکرد ضعیف مدیران در حفظ مهاجمانی چون تیام پنهان شده بود. در واقع روند انتقادها در استقلال همیشه به این شکل بوده که به جای انتقاد از عملکرد مهاجمان فعلی، پیکان نقدها به سمت مدیرانی رفته که در حفظ بازیکنان با کیفیت قبلی ناتوان بوده اند و همیشه به همین ترتیب از ضعف عملکرد مهاجمان گذشته اند.

استقلال صندلی فعلی اش را مدیون خط دفاعی و دروازه بان تیمش است که تا کنون تنها 6 گل خورده اند و به نسبت عملکردی به مراتب بهتر از خط حمله داشته اند که اگر خط دفاعی هم قرار بود تعداد گل خورده بالایی داشته باشد، استقلال بدون شک در نیمه پایین جدول رده بندی قرار گرفته بود.

180 – 10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 91

به "خط حمله ای که استقلال را مأیوس می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط حمله ای که استقلال را مأیوس می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید