عملیات اجرایی راه آهن شیراز- بوشهر تا دو ماه آینده شروع می گردد

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، خیرالله خادمی ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه های راهسازی شهرستان دشتی با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه های وزارت راه و شهرسازی است گفت: امروز با همراهی مسئولین استان و شهرستان از چند پروژه مهم بازدید و درهمین راستا نیز تصمیمات خوبی گرفته شد.

عملیات اجرایی راه آهن شیراز- بوشهر تا دو ماه آینده شروع می گردد

وی اضافه نمود: با توجه به ظرفیت بالای نفت و گاز استان بوشهر ضرورت دارد در حوزه زیر ساخت های حمل و نقل نیز برنامه ریزی لازم صورت بگیرد.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور توضیح داد: امروز از محور دولت آباد- زیارت، گزدراز- کردوانها، ناصری- شنبه و خورموج – لارو در شهرستان دشتی بازدید به عمل آمد.

خادمی خاطر نشان کرد: عملیات بهسازی قطعه نخست پروژه راهسازی خورموج - لاور شرقی و دشت پلنگ در دو عنوان پروژه اجرایی شده که بخش نخست آن 20 درصد پیشرفت اعتباری و 24 درصد پیشرفت سازه ای دارد.

خادمی با تاکید بر تسریع اجرای خط ریلی بوشهر توضیح داد: اجرای خط ریلی در استان بوشهر امری مهم و لازم است چراکه با اتصال راه آهن به بنادر استان تحول مهم اقتصادی و معیشتی ایجاد می گردد.

وی با تاکید بر تسریع اجرای این پروژه گفت: عملیات اجرایی راه آهن شیراز- بوشهر تا دو ماه آینده شروع می گردد.

در این بازدید معاون عمرانی استاندار بوشهر، فرماندار دشتی، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 66

به "عملیات اجرایی راه آهن شیراز- بوشهر تا دو ماه آینده شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی راه آهن شیراز- بوشهر تا دو ماه آینده شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید