نبرد ربات ها3 اسفندماه فراوری می گردد، مسابقه ای برای نوجوانان

به گزارش مجله ابوذریون، کاوه امیری تهیه کننده مجموعه نبرد ربات ها در مصاحبه با خبرنگاران درباره جزییات این مجموعه که به تازگی پخش آن از شبکه امید به سرانجام رسید، بیان نمود: اولین فصل نبرد ربات ها نوروز 1397 در 16 قسمت به عنوان ویژه برنامه شبکه امید پخش شد که در جشنواره سین سیما رتبه هفتم مسابقات تلویزیونی را کسب کرد و بعد از آن ما ساخت فصل دوم این مسابقه را تدارک دیدم.

نبرد ربات ها3 اسفندماه فراوری می گردد، مسابقه ای برای نوجوانان

وی در ادامه گفت: ایده شکل گیری این برنامه در حوزه مسابقات رباتیک شکل گرفت و پس از موفقیت فصل اول، فراخوان دادیم تا علاقه مندان برای حضور در فصل دوم ثبت نام نمایند که فصل دوم نیز به فراوری رسید و از شبکه امید پخش شد و به تازگی نیز پخش آن به انتها رسید.

این تهیه نماینده درباره ویژگی ها و قوانین این مسابقه شرح داد: این دوره از مسابقه با شرکت 30 تیم برگزار گردید که مهمترین ویژگی آنها گروه سنی 13 تا 18 سال یعنی نوجوانی بود. ربات های شرکت نماینده نیز از انواع ربات های مسیریاب، خط پیما، هوشمند و اتومات هستند که علوم مختلف را دارا هستند و این امر موجب جذابیت و هیجان بینندگان نیز می گردد.

تهیه نماینده نبرد ربات ها درباره نمونه های خارجی این برنامه گفت: مشابه این برنامه در کشورهای خارجی با کیفیت بالایی فراوری می گردد که دلیل آن، شرکت نمایندگان و ربات ها است، با این حال ویژگی مهمی که برنامه ما را از نمونه های خارجی آن متفاوت می نماید رده سنی پایین شرکت نمایندگان مسابقه نبرد ربات ها است.

وی در انتها درباره فراوری فصل سوم این برنامه و نحوه شرکت علاقه مندان در آن اظهار کرد: فصل سوم این مسابقه در اسفند 97 در شهر کرمان برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند با پیگیری از سایت شبکه امید از نحوه ثبت نام مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 84

به "نبرد ربات ها3 اسفندماه فراوری می گردد، مسابقه ای برای نوجوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد ربات ها3 اسفندماه فراوری می گردد، مسابقه ای برای نوجوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید