پلیسیه: از هماهنگی بازیکنان جدید و قدیم راضی هستم

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران ، اوضاع برای امی ین، تیم جدید سامان قدوس در لیگ فرانسه خوب پیش می رود. آنها بعد از برد پرگل هفته گذشته مقابل رنس، یکشنبه در خانه سنت اتین به یک امتیاز رسیدند تا با چهار امتیاز در رده چهاردم بایستند.

پلیسیه: از هماهنگی بازیکنان جدید و قدیم راضی هستم

قدوس که در برد خانگی هفته گذشته در ترکیب اصلی بازی کرد و یک گل زد، این بار روی نیمکت نشست و در دقیقه 60 به زمین رفت. امی ین در این دقایق به دلیل مصدومیت دو بازیکن اصلی افت نموده بود و قدوس بیشتر در دفاع شرکت داشت. او با سرعت خوبش چند ضدحمله را هم آغاز کرد، ولی آنها در خط حمله کم تعداد بودند و این فرارها به نتیجه نرسید. مهاجم ایرانی در این دقایق 17 بار به توپ رسید که فقط یکی از آنها را از دست داد. او یازده پاس هم داشت که 73 درصد آنها صحیح بود.

در دقیقه 77 سنت اتین به یک گل رسید، ولی داور پس از بازبینی ویدیویی آن را مردود خاطرنشان کرد تا امتیازات تقسیم گردد. نکته منفی برای امی ین مصدومیت زونگو، هافبک اهل آفریقای جنوبی و مندوزا، مهاجم کلمبیایی بود و این دو به بازی هفته پنجم مقابل لیل نمی رسند. مون کندویی، دیگر هافبک امی ین هم برای این بازی محروم است و در غیاب این سه بازیکن قدوس بخت زیادی دارد که بازی را در ترکیب اصلی آغاز کند. گانسو، خرید جدید برزیلی هم که در این بازی غایب بود در تعطیلی بازی های ملی فرصت بیشتری برای هماهنگی خواهد داشت و انتظار می رود برای اولین بار پیراهن امی ین را به تن کند.

کریستف پلیسیه، سرمربی امی ین از این امتیاز خارج از خانه راضی بود و همچنین تاکید نمود که بازیکنان جدید از جمله قدوس به خوبی با تیم هماهنگ گردیده اند.

او درباره جریان بازی گفت: بابت این تساوی حس دوگانه ای داریم. در نیمه اول فرصت داشتیم و می توانستیم پیش بیفتیم. در نیمه دوم، بخصوص بعد از مصدومیت دو بازیکن سنت اتین فشار آورد و می توانست برنده گردد. خوشحالم که بازیکنان نقشه بازی را رعایت کردند. بازیکنان قدیمی و جدید که به خوبی هماهنگ گردیده اند، متحد و منسجم بودند. ما با تیمی که به تازگی جمع گردیده امی ین را بردیم و از سنت اتین یک مساوی گرفتیم. بعضی از بازیکنان تنها سه یا چهار جلسه کنار تیم تمرین نموده اند. این برای آینده امیدوارکننده است.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 32

به "پلیسیه: از هماهنگی بازیکنان جدید و قدیم راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیسیه: از هماهنگی بازیکنان جدید و قدیم راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید