از اندونزی، تماس استیلی با سرپرست کاروان ایران برای بازگشت اسدی، برای بازیکن اخراجی اتاق رزرو نشد + عکس

به گزارش مجله ابوذریون، مدیر تیم فوتبال امید کشورمان برای اخراج بازیکن خاطی این تیم و بازگشت او به تهران، با سرپرست کاروان ایران تماس گرفت.

از اندونزی، تماس استیلی با سرپرست کاروان ایران برای بازگشت اسدی، برای بازیکن اخراجی اتاق رزرو نشد + عکس

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کاروان تیم امید کشورمان ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه - به وقت محلی) هتل هاریس در منطقه بکاسی واقع در جاکارتا را به مقصد چیکاران ترک کرد تا برای مسابقه حساس فردا مقابل کره جنوبی آماده گردد.

* ملی پوشان امید ساعت 13:10 به هتل سلکتون واقع در چیکاران رسیدند.

* زلاتکو کرانچار که همراه با ملی پوشان بود، در میانه از اتوبوس تیم پیاده شد و به دلیل اینکه کیف پولش را در هتل هاریس جا گذاشته بود، به هتل برگشت و جداگانه به چیکاران برگشت.

* پس از بازگشت کاروان تیم امید هیچ اتاقی برای محمدامین اسدی، ملی پوش پرسپولیسی تیم امید رزرو نگردیده بود و استیلی تأکید داشت که این بازیکن امشب باید به ایران برگردد. استیلی حتی درباره بازگشت اسدی به تهران با نصرالله سجادی سرپرست کاروان کشورمان نیز تماس گرفت و خواستار این شد که هر چه زودتر این بازیکن به کشور بازگردانده گردد.

* بازیکنان و اعضای کادر فنی به محض ورود به هتل سلکتون کلید اتاق های خود را گرفته و راهی اتاق های شان شدند.

* برخی در کوشش بودند که با واسطه شدن، استیلی و کرانچار را از تصمیم اتخاذ گردیده منصرف نمایند که مدیر تیم امید قویاً بیان کرد که هر کس برای وساطت بیاید، او هم باید به تهران برگردد.

* امروز ملی پوشان اطراف هتل ریکاوری خواهند کرد و تمرین فشرده در دستور کار کادرفنی تیم ملی نیست.

* بازیکنان تیم امید اجازه مصاحبه کردن در مورد اتفاقات پیرامون محمدامین اسدی را ندارند و این مورد به صورت جدی به بازیکنان اعلام گردیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 18

به "از اندونزی، تماس استیلی با سرپرست کاروان ایران برای بازگشت اسدی، برای بازیکن اخراجی اتاق رزرو نشد + عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، تماس استیلی با سرپرست کاروان ایران برای بازگشت اسدی، برای بازیکن اخراجی اتاق رزرو نشد + عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید