کمک: مجمع فدراسیون کشتی زیر بار تحمیل نخواهد رفت، منتظر اعلام زمان ثبت نام نامزدها هستیم

به گزارش مجله ابوذریون، رئیس هیئت کشتی استان البرز گفت: سرپرست فدراسیون مکاتبات مربوط به برگزاری انتخابات را با وزارتخانه انجام داده اما هنوز وزارت ورزش زمانی را برای برگزاری ثبت نام از کاندیداها اعلام نکرده است. - اخبار ورزشی -

کمک: مجمع فدراسیون کشتی زیر بار تحمیل نخواهد رفت، منتظر اعلام زمان ثبت نام نامزدها هستیم

حمید کمک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص درخواستی که اعضای مجمع هفته گذشته از سرپرست فدراسیون کشتی داشتند، گفت: از حمید بنی تمیم خواسته شد که هر چه زودتر اقدامات لازم جهت برگزاری مجمع را انجام دهد، او هم در این خصوص مکاتبات مربوط به برگزاری انتخابات را با وزارتخانه انجام داد اما هنوز وزارت ورزش زمانی را برای برگزاری ثبت نام از کاندیداها اعلام نکرده است.

وی در این خصوص که اهالی کشتی تاکید دارند سرپرست منع قانونی برای حضور در انتخابات ندارد، توضیح داد: قانونی وجود ندارد که سرپرست ها نتوانند در انتخابات شرکت نمایند اما این به یک عُرف از سوی وزارت ورزش تبدیل شده که از افرادی که به عنوان سرپرست انتخاب می شوند تعهدی گرفته می گردد که در انتخابات شرکت ننمایند.

کمک ادامه داد: فکر نمی کنم از بنی تمیم در این خصوص تعهدی گرفته شده باشد. حالا هم باید صبر کرد تا زمان ثبت نام از کاندیداها تعیین گردد. این اسامی که این روزها اعلام می گردد در حد گمانه زنی و نظر خبرنگاران است و همه موارد غیررسمی هستند. موقع ثبت نام تعیین می گردد احتمال ریاست چه افرادی وجود دارد. غلامرضا محمدی: شاید اگر به آینده فکر می کردم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نمی شدم علیرضا حیدری: دوست ندارم پس از خادم و در فضای کنونی، به فدراسیون کشتی بیایم

عضو مجمع فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه که مجمع همچنان قصد دارد استقلال خود را در بحث انتخابات حفظ کند، گفت: ما اولین فدراسیونی بودیم که اساسنامه مان مورد تایید اتحادیه جهانی کشتی و IOC نهاده شد و این یک نقطه قوت بزرگ برای اهالی مجمع کشتی است. در این اساسنامه در بحث عدم دخالت دولت در فدراسیون ها که از آن به عنوان نهاد غیردولتی یاد می گردد، تاکید شده است. ضمن اینکه با توجه به وضعیتی که بر فدراسیون کشتی حاکم شد، خود اتحادیه جهانی هم نظرش این بود که حتما سرپرست فدراسیون از سوی مجمع انتخاب گردد و در ادامه نیز رئیس فدراسیون را اعضای مجمع انتخاب نمایند.

حمید کمک در این خصوص که مجمع کشتی زیر بار تحمیل نخواهد رفت، توضیح داد: ما به دنبال این هستیم که چیزی در کشتی اتفاق بیفتد که به صلاح باشد. فردی اصلح مسئولیت را برعهده بگیرد و کارهای کشتی را به درستی انجام دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 106

به "کمک: مجمع فدراسیون کشتی زیر بار تحمیل نخواهد رفت، منتظر اعلام زمان ثبت نام نامزدها هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک: مجمع فدراسیون کشتی زیر بار تحمیل نخواهد رفت، منتظر اعلام زمان ثبت نام نامزدها هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید